eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRe: Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ?? › Re: Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ?? [OT]
    From: marider <marider@CUT_go2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ?? [OT]
    Date: Sun, 31 Jan 2010 13:43:24 +0100

    Zefir pisze:

    > Jakbyś jeszcze tę powtarzaną przez Ciebie jak mantrę prawdę sam
    > zrozumiał i przyswoił to nie czytalibyśmy teraz smętnych wywodów o tym,
    > że ktoś Ci sprzedał na allegro jakąś padlinę. Chcesz dobre?. Zapłać i
    > nie jęcz więcej.

    Jak zwykle ktos sie dop.... Umiesz czytac ze zrozumieniem? Temat nie
    jest o tym co mi ktos wcisnal jako cale, sprawne itd tylko o
    motocyklach. Pewnie stanela niektorym koscia w gardle ta polska
    uczciwosc ze teraz wytykac bedziecie. Czyzby swoj swego broni?

    FYI juz sobie te 800zeta odbilem wiec to malo mnie martwi. Ale dla
    zasady pociagne sprawe do konca bo oszustow tepic trzeba.

    Co nie zmienia faktu za 80% motocykli w Pl (lub wiecej) to zarzniete
    padalce. Ale i to sie jak widac swietnie sprzedaje lub ludzie malo co
    sie znaja :) Z reszta o czym ja tu....

    Powodzenia w poszukiwaniach, wiem jak ciezko cos dobrego i zadbanego
    kupic w tym kraju nawet jesli wyciagniete z polskiego "salunu".

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki