  • 1. Data: 2010-01-26 07:08:24
    Temat: Termometr
    Od: "Wojda Tomasz" <w...@i...waw.pl>

    Czesc,

    Czy jest sens kupowac czujnik temperatury (tzn. termometr) wkrecany w
    miejsce korka oleju? Te, ktore widzialem podaja temperature w zakresie 0 –
    140 stopni C. Stad moje pytania:

    1. Jaka jest dokladnosc takiego termometru?

    2. Czy temperatura oleju nie jest czasem wyzsza niz te 140 C? Jesli tak, to
    termometr z max 140 C nie bedzie spelnial swojego zadania.

    Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony
    powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

    Prosze o powazne potraktowanie tematu:)

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 2. Data: 2010-01-26 07:44:39
    Temat: Re: Termometr
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 Jan 2010 08:08:24 +0100, "Wojda Tomasz"
    <w...@i...waw.pl> wrote:

    >Czesc,

    czesc

    >Zastanawiam sie nad wlozeniem takiego termometru do mojego moto, chlodzony
    >powietrzem jednocylindrowiec, poj. 650, NX650.

    Zakladajac ze dokladnosc jest wysoka (powiedzmy +- 1st), a zakres
    pomiarowy wystarczajacy. Zastanawiam sie w jakim celu wkladac
    termometr do oleju.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-01-26 07:51:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    > Zakladajac ze dokladnosc jest wysoka (powiedzmy +- 1st), a zakres
    > pomiarowy wystarczajacy. Zastanawiam sie w jakim celu wkladac
    > termometr do oleju.

    Właśnie, przecież dużo łatwiej i prościej jest wsadzić go sobie w d... :-)

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-01-26 07:53:11
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 Jan 2010 08:51:16 +0100, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    >Właśnie, przecież dużo łatwiej i prościej jest wsadzić go sobie w d... :-)

    Jesli Cie to podnieca to oczywiscie sobie wkladaj, celem wtedy jest
    osiagniecie satysfakcji seksualnej.
    Ale po co wiedza ze olej ma 125,5 st C?

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2010-01-26 08:00:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > Ale po co wiedza ze olej ma 125,5 st C?

    Gotowales cos kiedys gdzies? Dokladnosc pomiaru temperatury gotowania
    jest szalenie wazna!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 6. Data: 2010-01-26 08:11:23
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 Jan 2010 09:00:53 +0100, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Gotowales cos kiedys gdzies?

    ja, naturliś!

    > Dokladnosc pomiaru temperatury gotowania jest szalenie wazna!

    Ale to trzebaby sprawdzic temp kolanek rur wydechowych.

    pozdr
    newrom
    PS. Zapisales Markusa ?

  • 7. Data: 2010-01-26 08:17:50
    Od: Odys <o...@t...pl>

    jak będziesz miał za wysoka temp to nie mając miarki poznasz po tym ze
    ci się podeszwy przyklejają do podnóżek a jak masz miarkę to sobie
    spojrzysz i już wiesz ze masz wysoka - zaoszczędzasz wtedy na
    podeszwach.

  • 8. Data: 2010-01-26 08:43:13
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    n...@s...com pisze:
    > Zakladajac ze dokladnosc jest wysoka (powiedzmy +- 1st), a zakres
    > pomiarowy wystarczajacy. Zastanawiam sie w jakim celu wkladac
    > termometr do oleju.

    Żeby wiedzeć, czy silnik ma już odpowiednią temperaturę do ostrego
    zapier...nia?

    Pozdr
    --
    DP
    TL-S

  • 9. Data: 2010-01-26 09:19:15
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 26 Sty, 08:51, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Właśnie, przecież dużo łatwiej i prościej jest wsadzić go sobie w d... :-)
    >
    > --
    > Grzybol

    jestes moim idolem:DDDDDD

    scibor
    Helga VFR800Fi

  • 10. Data: 2010-01-26 09:30:28
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2010-01-26 08:53, n...@s...com pisze:

    > Jesli Cie to podnieca to oczywiscie sobie wkladaj, celem wtedy jest
    > osiagniecie satysfakcji seksualnej.
    > Ale po co wiedza ze olej ma 125,5 st C?

    DT ma chlodzenie woda
    ale np taka DR 350 juz nie i jak pojezdzisz ostro w trudnym terenie
    momentalnie lapie 120 st i wtedy lepiej jej troche dac ochlonac :)

    Norbi
    BLACK XX'03