  • 71. Data: 2011-09-09 20:09:56
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: z <z...@g...pl>

    Olo pisze:
    Na tej grupie w sumie już nic
    > mnie nie zdziwi.

    Ja to się dziwię że tak wszyscy łykają te reklamy produktów.
    W sumie fajne zajęcie. Pucować samochody i umieszczać to w sieci.
    Ciekawe ile można wyciągnąć :-)

  • 72. Data: 2011-09-09 20:23:28
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 17:00, kamil pisze:

    > Więc jeśli nie maluję zacisków lakierem do paznokci, to mam brudny
    > samochód?

    Dziwne, ze widzisz tylko malowanie zaciskow, a zrobila tez wiele innych
    rzeczy.
    Do tego Twoja genialna wypowiedz w ogole nie odnosila sie do sensu
    malowania zaciskow, tylko do czegos zupelnie innego.

    > Brak szacunku w stwierdzeniu, że nie rozumiem "picowania starego
    > sztrucla jakich pełno pod marketem."?

    Juz zapomniales co napisales?
    Przypomne Ci.

    "Ja tam zawsze wolałem poświęcić 10 godzin na zarobienie na lepszy
    samochód, niż picowanie starego sztrucla jakich pełno pod marketem. Ale
    co kto lubi. "

    Twoj brak szacunku przejawia sie w zupelnie inny sposob, kto ma oczy ten
    widzi.

    > Jesteś zdecydowanie przewrażliwiony.

    Zdecydowanie, to powinno sie pietnowac takich nowobogackich dupkow jak Ty.
    Jestes taki gosc, to popracuj 10 godzin i jej kup lepsza fure, coby nie
    musiala picowac starego trupa, jakich pelno pod marketem.
    Chyba stac Cie na taki, ledwo 10 godzinny gest.
    Bo powiem szczerze, ze za biedaka sie nie uwazam, ale w 10h na takiego
    seata jeszcze nie jestem w stanie zarobic.

    --
    Karolek

  • 73. Data: 2011-09-09 23:45:32
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-09-09 11:00, AA pisze:
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=6279

    "można zapytać z jakich wiader korzystacie?
    Można
    http://www.gritguard.com/dual-bucket-washing-system.
    html"

    Ja p***, profi wiadro za 130 doclów... Niech ktoś mi wytłumaczy jaki
    wpływ na mycie auta ma wiadro bo nieogarniam tego umysłem.

    --
    kamil d

  • 74. Data: 2011-09-10 07:57:56
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Ubik" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=7056wkl
    ej%20dodawany%20URL

    > nie wierzę, po prostu nie wierzę .... !!!!!
    > Tyle czasu poświęcić ...

    Jeżeli chciała żeby zaciski wyglądały naprawdę ładnie to trzeba je było
    zdjąć, dać do piaskowania a potem malować. Poza tym nie przypominam sobie
    żebym kiedykolwiek w tym życiu czuł potrzebę pucowania jakiegokolwiek
    samochodu w ten sposób no ale jak widać są ludzie, dla których czysta wnęką
    na koło zapasowe jest niemożebnie ważna ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 75. Data: 2011-09-10 09:56:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-10 07:57, kamil/Endurorider.pl pisze:

> [...]
    >
    > Jeżeli chciała żeby zaciski wyglądały naprawdę ładnie to trzeba je było
    > zdjąć, dać do piaskowania a potem malować.

    A co to piaskowanie mialoby dac?
    W ogole zastanowil sie ktos po co nakladala cynk na te zaciski?
    Mala podpowiedz... zaciski sa z aluminium.

    --
    Karolek

  • 76. Data: 2011-09-10 10:19:01
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co to piaskowanie mialoby dac?

    Gładką i czystą powierzchnię.

    > W ogole zastanowil sie ktos po co nakladala cynk na te zaciski?
    > Mala podpowiedz... zaciski sa z aluminium.

    To ciekawe czemu są pordzewiałe te aluminiowe zaciski.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 77. Data: 2011-09-10 10:44:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-10 10:19, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gładką i czystą powierzchnię.

    Czysta powiedzmy, ze tak, ale gladka na pewno nie, szczegolnie jak
    wypiaskujesz alu.
    Ale dalej nie wiem po co bawic sie w piaskowanie, bo roboty z tym
    calkiem duzo.

    > To ciekawe czemu są pordzewiałe te aluminiowe zaciski.

    Zaciski nie sa panie kolego.
    Przyjzyj sie dokladnie.
    Chyba ze mowimy tu o korozji aluminium, to tak, jest troche utlenione.
    Wiec po co cynk na to aluminium klasc?

    --
    Karolek

  • 78. Data: 2011-09-10 11:21:27
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Czysta powiedzmy, ze tak, ale gladka na pewno nie, szczegolnie jak
    > wypiaskujesz alu.
    > Ale dalej nie wiem po co bawic sie w piaskowanie, bo roboty z tym calkiem
    > duzo.

    Jeżeli malowanie ma mieć efekt to piaskowanie najlepiej przygotuje
    powierzchnię. Dużo jak dużo, zależy czy coś się robi przy okazji czy jedyną
    okazją do robienia czegoś jest oddanie elementów do piaskowania. Jeżeli to
    drugie to rzeczywiście jest to skórka za wyprawkę ;)

    > Zaciski nie sa panie kolego.
    > Przyjzyj sie dokladnie.
    > Chyba ze mowimy tu o korozji aluminium, to tak, jest troche utlenione.

    Powiem tak: zaciski które miałem w rękach ewidentnie wyglądały jak
    skorodowane powierzchniowo. Według mnie one nie były aluminiowe, ale ręki
    sobie za to uciąć nie dam ponieważ nie przyglądałem się im aż tak dokładnie.
    Jeżeli masz jakieś ciekawe źródło na ten temat to z radością doczytam i
    zweryfikuje mój pogląd :)

    > Wiec po co cynk na to aluminium klasc?

    Po nic :) choć według mnie to było robione celem poprawienia samopoczucia
    tej Pani.
    Generalnie to malowanie zacisków nie mając felg, które je eksponują lekko
    mija się z celem według mnie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 79. Data: 2011-09-10 12:18:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-10 11:21, kamil/Endurorider.pl pisze:

> [...]
    > ręki sobie za to uciąć nie dam ponieważ nie przyglądałem się im aż tak
    > dokładnie. Jeżeli masz jakieś ciekawe źródło na ten temat to z radością

    Bo sa i alu i zeliwne, przynajmniej na tylnej osi.
    Ona akurat ma alu :>

    > Po nic :) choć według mnie to było robione celem poprawienia
    > samopoczucia tej Pani.
    > Generalnie to malowanie zacisków nie mając felg, które je eksponują
    > lekko mija się z celem według mnie.

    My to wiemy.
    Ale myje dokladnie, to trzeba jej oddac :>

    --
    Karolek

  • 80. Data: 2011-09-10 15:10:42
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Bo sa i alu i zeliwne, przynajmniej na tylnej osi.
    > Ona akurat ma alu :>

    Stawiam na to, że miałem w rękach żeliwne osi przedniej :)

    > My to wiemy.
    > Ale myje dokladnie, to trzeba jej oddac :>

    Ja myślę, że ona jest nieszczęśliwa i dlatego postanowiła spędzać dużo czasu
    pucując nadkola a potem jeździ po piachu i pucuje je od nowa.

    --
    pozdrawiam
    kml