  • 91. Data: 2011-09-29 16:00:32
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 23:58, Grejon pisze:

    > Audiofile, audiofile... to ci co przy ślepej próbie twierdzą, że zwykły
    > drut miedziany lepiej przenosi basy i lepiej filtruje zakłócenia od
    > profi-kabla za kilka tysięcy? ;)

    Nie drut miedziany, tylo wieszak z pralni - jezeli o tym slynnym juz
    tescie mowisz...

    Pozdro

    Maseł

  • 92. Data: 2011-09-29 16:30:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Audiofile, audiofile... to ci co przy ślepej próbie twierdzą, że zwykły
    > drut miedziany lepiej przenosi basy i lepiej filtruje zakłócenia od
    > profi-kabla za kilka tysięcy? ;)

    To Ci sami. I oni też twierdzą, że kamienne podkładki (po 100 euro
    sztuka) pod kable transferu cyfrowego, uwypuklają określony zakres
    częstotliwości w torze analogowym. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 93. Data: 2011-09-29 16:45:24
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 16:00, Maseł pisze:

    > Nie drut miedziany, tylo wieszak z pralni - jezeli o tym slynnym juz
    > tescie mowisz...

    Napisz coś więcej, zaciekawiłeś mnie. Może jakiś link?

  • 94. Data: 2011-09-29 16:50:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/09/2011 22:45, kamil d wrote:

    > "można zapytać z jakich wiader korzystacie?
    > Można
    > http://www.gritguard.com/dual-bucket-washing-system.
    html"

    > Ja p***, profi wiadro za 130 doclów... Niech ktoś mi wytłumaczy jaki
    > wpływ na mycie auta ma wiadro bo nieogarniam tego umysłem.

    Serio nie widzisz żadnych zalet wiadra, w którym gąbka nie nabiera
    całego syfu i piasku który właśnie zmyłeś, żeby rysować nim lakier?

    Cenę oczywiście pomijam, bo jest chora.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 95. Data: 2011-09-29 17:17:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 16:30:42 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > To Ci sami. I oni też twierdzą, że kamienne podkładki (po 100 euro
    > sztuka) pod kable transferu cyfrowego, uwypuklają określony zakres
    > częstotliwości w torze analogowym. ;)

    Nie zapomnij o wygrzaniu kabli specjalnym zasilaczem pięć godzin przed
    słuchaniem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 96. Data: 2011-09-29 17:18:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-29 17:17, Waldek Godel pisze:

    > Nie zapomnij o wygrzaniu kabli specjalnym zasilaczem pięć godzin przed
    > słuchaniem

    ZASILACZEM? Jak śmiesz? To się kondycjoner nazywa...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 97. Data: 2011-09-29 17:21:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 17:18:05 +0200, Grejon napisał(a):

    > ZASILACZEM? Jak śmiesz? To się kondycjoner nazywa...

    właśnie.. może by tak wskrzesić stronkę audiovoodoo?

  • 98. Data: 2011-09-30 15:02:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-29 16:45:24 +0200, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

    > Napisz coś więcej, zaciekawiłeś mnie. Może jakiś link?

    Użyj Gógli, Luke...

    "monster cables vs coat hangers"

    :-)

    --
    Bydlę

  • 99. Data: 2011-10-05 20:31:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 8 Sep 2011 15:48:58 +0000 (UTC), "Ubik"
    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Tyle czasu poświęcić ...

    Ja mam duże auto do czyszczenia, może Ona się nim zajmie? Bo ja jakoś
    nie mam chęci, serca i czasu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280