  • 81. Data: 2011-09-10 16:50:55
    Temat: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-09 20:09:56 +0200, z <z...@g...pl> said:

    > Olo pisze:
    > Na tej grupie w sumie już nic
    >>
    > Ja to się dziwię że tak wszyscy łykają te reklamy produktów.

    Cytat z człowieka z branży:

    "Różne są zboczenia i sposoby reklamy-trzeba to też uszanować"

    :-)

    --
    Bydlę

  • 82. Data: 2011-09-10 23:54:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 09 Sep 2011 23:45:32 +0200 osobnik zwany kamil d
    wystukał:

    > "można zapytać z jakich wiader korzystacie? Można
    > http://www.gritguard.com/dual-bucket-washing-system.
    html"

    > Ja p***, profi wiadro za 130 doclów... Niech ktoś mi wytłumaczy jaki
    > wpływ na mycie auta ma wiadro bo nieogarniam tego umysłem.

    taki sam jak jakość wtyczki do zasilania 230V na jakość transmisji
    końcowego tor cyfrowego w audio :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2011-09-11 10:14:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-10 23:54, masti pisze:
> [...]
    > wystukał:

    html"

    > taki sam jak jakość wtyczki do zasilania 230V na jakość transmisji

    Tylko nie idź z tym na grupę dla audiofili. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 84. Data: 2011-09-11 16:13:59
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ubik" napisał w wiadomości grup

    klej%20dodawany%20URL

    > Bo podchodzisz do tematu praktycznie.
    > Pomyśl inaczej... jeden skleja modele, inny zbiera i renowuje jakiś stary
    > złom a jeszcze inny jeździ na ryby, itp, itd.
    > Takie hobby.
    > Ta Pani lubi sprzątać i jeździć w czystym pachnącym samochodziku. Może nie
    > robi tego "fachowo" ale ROBI, i już sam ten fakt sprawia jej przyjemność.
    > Mam do takich ludzi taki sam szacunek jak i do wszystkich posiadających
    > jakąś pasję.

    Tak jest. Może niezbyt fachowo zabiera się za pewne rzeczy, ale i tak
    wolałbym kupić auto od niej niż od tych wszystkich narzekaczy, dla których
    to tylko środek, żeby się dostać z punku A do punktu B albo tak zwany
    dupowóz. Sam tak nie czyszczę i nie pielęgnuję auta, ale odkurzam raz w
    miesiącu tudzież myję z zewnątrz -jeżdże dośc dużo i po prostu przyjemniej
    jest w wyczyszczonym wnętrzu. A dziewczyna wyraźnie lubi to co robi i chwała
    jej za to.

    --
    Yogi(n)

  • 85. Data: 2011-09-11 17:38:54
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wolałbym kupić auto od niej niż od tych wszystkich narzekaczy, dla których
    > to tylko środek, żeby się dostać z punku A do punktu B albo tak zwany

    A ja bym nie był do końca taki przekonany, że częste mycie idzie w parze z
    kulurą techniczną użytkowania oraz dbaniem o stan techniczny samochodu. Dla
    mnie samochód to radość jeżdżenia a nie radość z pucowania nadkoli :P

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 86. Data: 2011-09-11 18:28:29
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    ciach wszystko

    Ja dodam od siebie, że po wypucowaniu tego poldka, jej dziadek, jak
    tylko spojrzy na to autko (do którego pewnie ma sentyment) to się
    cieszy, że wygląda tak fantastycznie i to zawdzięcza swojej wnuczce i
    jej pracowitości. Co innego zapłacić za coś, a co innego samemu czegoś
    dokonać. Jakby ona miała kasy dużo i brak chęci, to by zleciła robotę
    jakiemuś zakładowi i uśmiech dziadka nie byłby już taki sam.

  • 87. Data: 2011-09-11 18:51:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-11 17:38:54 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> said:

    > A ja bym nie był do końca taki przekonany

    OK, sprawdżmy do czego:

    > , że częste mycie idzie w parze z kulurą techniczną użytkowania

    A teraz argument zwalający z nog:

    > Dla mnie samochód to radość jeżdżenia a nie radość z pucowania nadkoli

    Czyli bez jakiegokolwiek argumentu.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 88. Data: 2011-09-11 21:15:30
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > OK, sprawdżmy do czego:

    > A teraz argument zwalający z nog:

    > Czyli bez jakiegokolwiek argumentu.
    > ;>>>

    Zieeeew.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 89. Data: 2011-09-28 22:52:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2011 16:13:59 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > Tak jest. Może niezbyt fachowo zabiera się za pewne rzeczy, ale i tak
    > wolałbym kupić auto od niej niż od tych wszystkich narzekaczy, dla których

    Znaczy pieknie odpicowane auto z olejem mającym przebieg 120 tysięcy (to
    sie wymienia???)
    --

  • 90. Data: 2011-09-28 23:58:51
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Tylko nie idź z tym na grupę dla audiofili. ;)

    Audiofile, audiofile... to ci co przy ślepej próbie twierdzą, że zwykły
    drut miedziany lepiej przenosi basy i lepiej filtruje zakłócenia od
    profi-kabla za kilka tysięcy? ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi