    From: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy to nie jest paranoja tej dziewczyny ?
    Date: Sat, 10 Sep 2011 11:21:27 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j4f86b$2jg6$1@news.mm.pl...

    > Czysta powiedzmy, ze tak, ale gladka na pewno nie, szczegolnie jak
    > wypiaskujesz alu.
    > Ale dalej nie wiem po co bawic sie w piaskowanie, bo roboty z tym calkiem
    > duzo.

    Jeżeli malowanie ma mieć efekt to piaskowanie najlepiej przygotuje
    powierzchnię. Dużo jak dużo, zależy czy coś się robi przy okazji czy jedyną
    okazją do robienia czegoś jest oddanie elementów do piaskowania. Jeżeli to
    drugie to rzeczywiście jest to skórka za wyprawkę ;)

    > Zaciski nie sa panie kolego.
    > Przyjzyj sie dokladnie.
    > Chyba ze mowimy tu o korozji aluminium, to tak, jest troche utlenione.

    Powiem tak: zaciski które miałem w rękach ewidentnie wyglądały jak
    skorodowane powierzchniowo. Według mnie one nie były aluminiowe, ale ręki
    sobie za to uciąć nie dam ponieważ nie przyglądałem się im aż tak dokładnie.
    Jeżeli masz jakieś ciekawe źródło na ten temat to z radością doczytam i
    zweryfikuje mój pogląd :)

    > Wiec po co cynk na to aluminium klasc?

    Po nic :) choć według mnie to było robione celem poprawienia samopoczucia
    tej Pani.
    Generalnie to malowanie zacisków nie mając felg, które je eksponują lekko
    mija się z celem według mnie.

    --
    pozdrawiam
    kml