  • 21. Data: 2009-05-16 09:19:10
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Co nie zmienia faktu, ze robią wrażenie.

    Jesli te robia na Tobie wrazenie, to co powiesz na te:
    http://www.lonelywolf.pl/galeria/

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 22. Data: 2009-05-16 09:41:11
    Od: "cdn" <c...@s...pl>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Co nie zmienia faktu, ze robią wrażenie.

    Jesli te robia na Tobie wrazenie, to co powiesz na te:
    http://www.lonelywolf.pl/galeria/

    Podobnie.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    wirusów 4080 (20090515) __________

  • 23. Data: 2009-05-16 09:49:06
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Podobnie.

    Skoro tamte Cie tak zaskoczyly, to HDRy Lonely Wolfa powinny Cie powalic. :)
    Ciekawsze miejsca, z lepszym efektem wyczekane swiatlo, a technicznie
    IMHO nieporownywalne do tych, ktorymi rozpoczales ten watek.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 24. Data: 2009-05-16 11:41:19
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "cdn" <c...@s...pl>

> [...]
    >
    > Moja firma otrzymała zlecenie wydania albumu foto. Przy jego powstawaniu
    > pracują ludzie, którzy, jak mi się do tej pory wydawało, mają pojęcie o
    > fotografii. Potem zlalazłem wspomnianą galerię i zauwazyłem we własnych
    > zbiorach duże braki. Szczególe intryguje mnie dział 'wschody', gdzie, jak
    > już wspomniałem, fotografując pod światło udało się autorowi zachować
    > poprawne oświetlenie obiektów na pierwszym planie. Normalnie powinny one
    > wyjść czarne, a nie wierzę że facet jednolicie doświetlił dajmy na to
    > 40-metrowy pomost lampą błyskową, zachowując przy tym poprawną kolorystykę

    Mnie, podobnie jak przedmowcy, jakos nie chce sie wierzyc,
    ze zajmujac sie wydawaniem albumow fotograficznych
    nie wiesz jakich prostych technik uzyc aby otrzymac opisany efekt
    - to sa przeciez podstawy fotografii. Zgroza!
    Ciekaw jestem czy wydawcow ksiazek kucharskich
    tez gnebi pytanie - jak pokroic pomidory do zupe pomidorowej...
    --
    see_you

  • 25. Data: 2009-05-16 17:05:12
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 16 Maj, 09:49, "cdn" <c...@s...pl> wrote:
    > (czy dajmy na to takie:http://www.parales.pl/images/fotografia_przyro
    dnicza_6.jpg
    > - z tego co doczytałem jakies nagrody pozdobywało nawet...
    >
    > jak się doswietla w tak jednolity sposób PIERWSZY plan??)

    Wokol pni widac jeszcze jasna poswiate - pozostalosci po niezbyt
    dokladnym rozjasnieniu w programie graficznym

  • 26. Data: 2009-05-16 18:50:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "see_you" QDxPl.44409$q...@n...ams2

    > Ciekaw jestem czy wydawcow ksiazek kucharskich
    > tez gnebi pytanie - jak pokroic pomidory do zupe pomidorowej...

    Koncentrat pomidorowy w puszkach... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2009-05-16 21:33:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-16 13:41:19 +0200, "see_you" <c...@e...trzy> said:

    > Mnie, podobnie jak przedmowcy, jakos nie chce sie wierzyc,
    > ze zajmujac sie wydawaniem albumow fotograficznych
    > nie wiesz jakich prostych technik uzyc aby otrzymac opisany efekt
    > - to sa przeciez podstawy fotografii.

    A ja nie wiem co fotografowanie ma wspólnego z wydawaniem
    (czegokolwiek) czy na odwrót.
    Zresztą HDRy w albumach wciąż nie są czymś popularnym.

    de Fresz

  • 28. Data: 2009-05-16 22:43:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "de Fresz" gunbfd$glr$...@i...gazeta.pl

    > A ja nie wiem co fotografowanie ma wspólnego z wydawaniem (czegokolwiek) czy na
    odwrót.
    > Zresztą HDRy w albumach wciąż nie są czymś popularnym.

    ZTCW -- są stosowane od zamierzchłej przeszłości.
    Skanowano film kilkakrotne, aby poszerzyć dynamikę skanera
    i na jednej fotce umieścić więcej, niż dawało wyciągnąć się
    z pojedynczego skanowania.

    W dobie ;) cyfrówek stosuje się cuda dalej posunięte...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    -- Twój chłopak jest fotografem?
    -- Tak.
    -- Robi zdjęcia czarnobiałe czy kolorowe?
    -- Zależy...
    -- Od czego?
    -- Na przykład wczoraj robił czarno-białe...
    -- Dlaczego?
    -- Bo modelka była ubrana w czarną spódnicę
    i białą bluzkę. ;)

  • 29. Data: 2009-05-16 23:47:51
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze arti:

    > Wokol pni widac jeszcze jasna poswiate - pozostalosci po niezbyt
    > dokladnym rozjasnieniu w programie graficznym

    To jest pozostałość po redukcji kontrastów lokalnych na gradientach, a nie
    po ręcznym rozjaśnianiu.

  • 30. Data: 2009-05-16 23:51:42
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze cdn:

    > Czy to są zdjęcia prosto z aparatu, czy też wysoce zaawanswoany PS?

    Bardzo niewiele z nich jest faktycznie po obróbce w sofcie, to te z
    "ziarnistymi" fakturami powierzchni (jak przykład z pniami).

    Tylko co powiesz o tych zdjęciach?

    http://www.into-the-light.com/gallery/intothewild