  • 11. Data: 2009-05-16 08:10:39
    Temat: Re: Czy to możliwe?
    Od: "cdn" <c...@s...pl>

    > może ma Fuji może to HDR
    > ja tam nie widzę nic dziwnego - prócz tego, że są tam ładne zdjęcia...

    Wezmy takie czołgi z działu cywilizacja
    http://www.paradowski.net.pl/paradowski_cywilizacja/

    Nie wydaje Ci się, że to oswietlenie jest aż nienormalnie jaskrawe w
    stosunku do klimatu jaki powinien panowac przy takim niebie?

    --
    cdn

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4080
    (20090515) __________

  • 12. Data: 2009-05-16 08:11:09
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Wezmy takie czołgi z działu cywilizacja
    > http://www.paradowski.net.pl/paradowski_cywilizacja/

    Czolgi to akurat bankowo HDR -- jeszcze na dodatek dosc nieumiejetnie
    skrecony.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 13. Data: 2009-05-16 08:35:20
    Od: "cdn" <c...@s...pl>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Wezmy takie czołgi z działu cywilizacja
    > http://www.paradowski.net.pl/paradowski_cywilizacja/

    > Czolgi to akurat bankowo HDR -- jeszcze na dodatek dosc nieumiejetnie
    > skrecony.

    Chodzi Ci o to, że widać miejsca nakładania zdjeć?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 14. Data: 2009-05-16 08:40:06
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Chodzi Ci o to, że widać miejsca nakładania zdjeć?

    Nie. Bledy automatu laczacego rozne ekspozycje. Nierownomierne kontrasty
    i spore roznice w jasnosci tla (nieba) w miejscach gdzie lufy czolgow je
    rozgraniczaja. Wyraznie to widac na zdjeciu 9 i 12 (zima_145 i zima_139).

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 15. Data: 2009-05-16 08:45:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cdn pisze:
    > Moja firma otrzymała zlecenie wydania albumu foto. Przy jego powstawaniu
    > pracują ludzie, którzy, jak mi się do tej pory wydawało, mają pojęcie o
    > fotografii. Potem zlalazłem wspomnianą galerię i zauwazyłem we własnych
    > zbiorach duże braki. Szczególe intryguje mnie dział 'wschody', gdzie, jak
    > już wspomniałem, fotografując pod światło udało się autorowi zachować
    > poprawne oświetlenie obiektów na pierwszym planie. Normalnie powinny one
    > wyjść czarne, a nie wierzę że facet jednolicie doświetlił dajmy na to
    > 40-metrowy pomost lampą błyskową, zachowując przy tym poprawną kolorystykę
> [...]

    To po prostu wspomaganie fotoszopem, czasem korzystanie z kilku ujęć -
    nic szczególnego w dzisiejszych czasach.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2009-05-16 08:47:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > To po prostu wspomaganie fotoszopem, czasem korzystanie z kilku ujęć -
    > nic szczególnego w dzisiejszych czasach.

    Żeby było jeszcze ciekawiej - na tych zdjęciach jest trochę błędów
    technicznych i niedociągnięć.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 17. Data: 2009-05-16 09:03:32
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    cdn wrote:

> [...]
    >
    > Nie wydaje Ci się, że to oswietlenie jest aż nienormalnie jaskrawe w
    > stosunku do klimatu jaki powinien panowac przy takim niebie?

    HDR - wpisz w google i czytaj...

    --
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-05-16 09:12:33
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 16 maj (sobota), gdy o godz. 8:36 *cdn* napisał(a):

    > Czy to są zdjęcia prosto z aparatu, czy też wysoce zaawanswoany PS?

    Być może tylko obróbka pliku RAW. Dziwne, bo mam wrażenie, że sporo z tych
    jest przeostrzonych.

    --
    Krasnal...

  • 19. Data: 2009-05-16 09:15:00
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 16 Maj, 10:45, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > To po prostu wspomaganie fotoszopem, czasem korzystanie z kilku ujęć -
    > nic szczególnego w dzisiejszych czasach.

    ...a i dawniej sie robilo zdjecia w tym samym miejscu o innych porach
    bez przesuwania klatki. Pierwsze zanim nastapil zmierzch nastepno po
    zapaleni swiatel w oknach biurowcow (picture on picture) i miales
    piekny New York in the night;)
    Pozdrawiam StaM

  • 20. Data: 2009-05-16 09:16:09
    Od: "cdn" <c...@s...pl>

> [...]
    > spore roznice w jasnosci tla (nieba) w miejscach gdzie lufy czolgow je
    > rozgraniczaja. Wyraznie to widac na zdjeciu 9 i 12 (zima_145 i zima_139).

    Troche mnie uspokoiles. Juz myslalem ze świat jest pełen takich obrazków
    tylko ja jakos nie moge na nie trafić. Ogólnie jestem jednak zwolennikiem
    ograniczenia cyfrowych fajerwerków do minimum, które moze okazac sie
    niezbedne tam, gdzie nalezy nieco podszlifowac kontrast czy ostrosc lub
    zdjąć niepożądaną purpurę. Dlatego zmiazdzyła mnie myśl, że to są normalne,
    bezingerencyjne foty. Co nie zmienia faktu, ze robią wrażenie.