  • 11. Data: 2009-05-20 10:14:16
    Temat: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Efekt występuje tylko po lewej stronie ekranu i zanika mniej więcej
    > w 3/4 ekranu dalej w prawą stronę, tak że około 1/4 ekranu jest
    > gładka i bez pasków.

    I tu masz argument, ze towar nie spelnia.... itd...
    Skoro nie jest to pełna powierzchnia ekranu
    to nie mogą wmawiać, że akurat tu zawsze są takie piksele
    ze jest siateczka czy paseczki i już...
    Oddaj, niech zwroca Ci kasę i kup coś innego -
    wcześniej zobacz jak wygląda wyświetlacz.

    Pzdr
    KK

  • 12. Data: 2009-05-20 11:57:31
    Od: Olek <o...@u...eu>

    dominik wrote:

    > Mam pytanie czy ktokolwiek spotkał się z taką wadą? Jak udowodnić przed
    > serwisem/sprzedawcą, że sprzedaje buble?
    > Sprawy już serdecznie mam dość, buja się to od dwóch miesięcy. Najpierw
    > niezdarne próby naprawy w domy, potem wysyłka do serwisu i kiblowanie
    > tam, by usłyszeć, że jednak tak ma być (tylko ciekawe czemu naprawiają?).
    >
    > Ech...

    to jest matryca laptopa czy monitor?

    jeśli laptop to podłącz zewnętrzny monitor przez VGA/DVI outa i zobacz
    czy problem ten występuje na zewnętrznym monitorze - jeśli tak to
    walnięta płyta/karta grafiki na płycie...

    jeśli monitor to podłącz innym kablem do kompa i do innego gniazda DVI
    lub VGA

    pozdry
    Olo

  • 13. Data: 2009-05-20 21:06:46
    Od: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl">

    Olek wrote:
    > to jest matryca laptopa czy monitor?

    Laptopa.

    > jeśli laptop to podłącz zewnętrzny monitor przez VGA/DVI outa i zobacz
    > czy problem ten występuje na zewnętrznym monitorze - jeśli tak to
    > walnięta płyta/karta grafiki na płycie...

    Wyjście HDMI jest ok,
    Wobec tego też serwis nie zdecydował się wymieniać płyty głównej w
    komputerze.

    > jeśli monitor to podłącz innym kablem do kompa i do innego gniazda DVI
    > lub VGA

    Jak wyżej - to laptop.

  • 14. Data: 2009-05-20 21:08:23
    Od: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl">

    KrzysztofK wrote:
> [...]
    > ze jest siateczka czy paseczki i już...
    > Oddaj, niech zwroca Ci kasę i kup coś innego -
    > wcześniej zobacz jak wygląda wyświetlacz.

    Mam znacznie lepszy argument żeby oddać to do sklepu, a oni doskonale o
    tym wiedzą.
    Tyle, że to będzie trwać kolejne dwa miesiące i to będzie ból. Jak nic mi
    nie pozostanie to tak jednak będzie niestety.

    d.

  • 15. Data: 2009-05-20 21:10:53
    Od: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl">

    j...@g...pl wrote:
    > Znając ślepą miłość ninusia do pewnej marki, idę o zakład, że to notek
    > Sony daje d...y

    To byś przegrał ten zakład i wierz mi, że jak dostanę zwrot kasy to akurat
    kupię sobie jakieś vaio albo jabcoka, bo podobnoż najlepsza firma od
    laptopów robi z serwisem numery takie, że szkoda czasu.

    d.

  • 16. Data: 2009-05-20 21:13:51
    Od: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl">

    Kokos wrote:
    > to powiedz że chcesz inny albo zwrot kasy

    Chcę zwrot kasy => kręcenie że niby dlaczego, skoro ten model tak ma i tam
    to niby jest normalne.
    Chcę inny => po co skoro to normalne i tam też może będzie?

    Niestety takie są realia.
    Fajne jest jeszcze to, że jak już coś jest na rzeczy to dostaje się "case
    manager-a", który chyba pół świata zwiedza, albo ciągle mu ktoś w rodzinie
    umiera.

    d.

  • 17. Data: 2009-05-20 21:14:58
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gv1rko$r57$1@inews.gazeta.pl>,
    dominik nabazgrał:
    > To byś przegrał ten zakład i wierz mi, że jak dostanę zwrot kasy to akurat
    > kupię sobie jakieś vaio albo jabcoka

    O. To jak pomacasz jakieś Sony nie zapomnij się podzielić wrażeniami.
    Sam się w tej chwili nad czymś takim zastanawiam.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 18. Data: 2009-05-21 05:48:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-20 23:10:53 +0200, dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl"> said:

    > To byś przegrał ten zakład i wierz mi, że jak dostanę zwrot kasy to
    > akurat kupię sobie jakieś vaio albo jabcoka, bo podobnoż najlepsza
    > firma od laptopów robi z serwisem numery takie, że szkoda czasu.

    Czyby Dell? Chyba najprościej byłoby znaleźć inny egzemplarz i na nim
    sprawdzić, czy aby na pewno "tentyptakma".
    Bierz Jabola i o ile nie jesteś wyjątkowym pechowcem, będziesz spał
    spokojnie ;-)

    de Fresz

  • 19. Data: 2009-05-21 22:16:34
    Od: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl">

    l...@l...localdomain wrote:
    > O. To jak pomacasz jakieś Sony nie zapomnij się podzielić wrażeniami.
    > Sam się w tej chwili nad czymś takim zastanawiam.

    Sony w skrócie to odpowiednik maka wśród pecetów. Komputery te mają
    ciekawy styl i na dobrą sprawę jakościowo są niezłe. Przede wszystkim
    bardzo są dopracowane i nie ma wiele update biosu itd.
    Za to zasadniczy problem w Polsce to gwarancja i serwis. Komputer w razie
    poważniejszej awarii jest wysyłany za granicę i to trwa niestety. Po
    okresie gwarancyjnym za to naprawy są koszmarnie drogie.
    Jak ktoś może się z tym liczyć to sony oferuje świetne matryce, bardzo
    dopracowane komputery i niezły styl. Na trzy osoby które znam z vaio dwie
    twierdzą, że wręcz kochają swoje cudeńka i wszystkie komputery któe widzą
    wydają się im brzydkie i niedopracowane.

    Ja niestety nie mogłem sobie pozwolić na kolejne przeboje z serwisem, stąd
    wybór komputera u mnie podyktowany był przede wszystkim tą kwestią. Sony
    nie brałem nawet pod uwagę, ale żałuję niestety, bo pewnie byłbym teraz
    szczęśliwszy.

    d.

  • 20. Data: 2009-05-21 22:27:25
    Od: dominik <""ninik \"@ dominik . kei . pl">

    de Fresz wrote:
    > Czyby Dell? Chyba najprościej byłoby znaleźć inny egzemplarz i na nim
    > sprawdzić, czy aby na pewno "tentyptakma".

    Czyżby tak, ale szczegóły wkrótce jak mnie szlag trafi i przestanę być
    miły gdy po raz kolejny dostanę komputer z ekranem w paski.
    Co do tego typu - owszem ponoć się zdarzają takie w paski, ale to nie
    znaczy, że ja muszę mieć to szczęście, tym bardziej że efekt ten to tylko
    wierzchołek góry lodowej problemów (jest ich znacznie więcej).
    Zresztą jak wspominałem komputer w każdej chwili może trafić do sklepu z
    powrotem, a wiem, że oni nie mają na to ewidentnie ochoty (który sklep
    chce z powrotem komputer z pięciokrotnie wymienionym ekranem i masą innych
    rzeczy?). Tyle, że jakiś mądrala sprzedawał ten komputer jako taki z
    ekranem PVA, nawet dzwoniłem i się upewniałem i święcie przekonywali do
    tego, że taki jest. A jest TN, dodatkowo wyjątkowo parszywy i z efektem
    jak widać. Jak powiedziałem że mam ekran w paski to mi nawet
    odpowiedzieli, że "polskie normy itd..", a ja im na to, czy potrafią
    udowodnić, że ten ekran jest typu, którego nie jest.

    > Bierz Jabola i o ile nie jesteś wyjątkowym pechowcem, będziesz spał
    > spokojnie ;-)

    Już mi kolega mówił - bierz fujitsu-siemens. Czemu? a bo 1 na 10 nadaje
    się do użytku, a skoro Ty masz takiego pecha i to może tu właśnie trafisz
    na takiego ;)
    A jabcok niestetety mnie przeraża kilkoma sprawami. Zainstaluję na tym
    laptopie sobie na próbę (macOS działa całkiem nieźle tu) i jak mnie nie
    wkurzy to rozważę to jeszcze. Czarno to jednak widzę.

    d.