    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czy taki obraz jest normalny? ekranowy - OT
    Date: Thu, 28 May 2009 03:07:09 +0200

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Oczywiście to może być trudne do udowodnienia, ale sprawdź w ustawie:
    > nie, nie można dowolnie "przeciągać" zgłoszenia.
    > Nie później niż AFAIR miesiąc od momentu stwierdzenia niezgodności

    Wiesz, do tej pory byłem wyjątkowo miły, bo po prostu wierzyłem, że mi
    naprawią, że to jakaś głupia wymiana niezbyt pasującej części i będzie
    dobrze. Cierpliwość mi się skończyła jak sklep i serwis zaczęli kłamać
    naprzemian. Tymczasem wczoraj komputer wrócił ciągle z obrazem w paski
    czyli wręcz nie do użytku. Na jasnych kolorach nie widać, ale ciemne z
    dołu ekranu to po prostu tragedia. Pierwsze co zrobiłem to zmieniłem w
    nim gamę, żeby cokolwiek widzieć i co się okazało? Że sterownik dodaje
    tak okrutny szum do obrazu, że nie da się patrzeć na cokolwiek. Ech...

    > (i jest to sprawa zupełnie odrębna od tego, po czyjej stronie leży
    > obowiązek dowodowy, o czym pisze Grzegorz).

    Niezgodność ekranu wyszła dokładnie pod koniec serwisowania, wcześniej
    po prostu było to (znaczy paski) uznane przez sklep jak i serwis jako
    wadę i naprawiane - jak widać bez powodzenia. Serwis zaklina się, że to
    tu normalne, a nie mogą mi włożyć jakiejkolwiek innej części niż taka
    jaka już jest (czyt, mogą wymienić tylko na część tego samego producenta
    i tego samego oznaczenia). Sęk że w tym komputerze nie ma możliwości
    żeby była matryca jaką wypisali w sklepie. Jeszcze dzwoniłem i pytałem
    przed kupnem czy naprawdę jest taka. Oczywiście skłamali że tak.

    No nic, tak czy inaczej serwis przeżywa wojnę domową teraz z powodu tego
    komputera. Może ktoś w końcu się domyśli, że to co sprzedali ma ekran,
    który nie nadaje sie do użytku jakkolwiek. Poza rozdzielczością to nawet
    jak na laptopa jest po prostu tragicznie.

    Tak sobie tęsknie do mojego spalonego dwa razy HP. Skrzypiało to w
    każdym miejscu obudowy, farba zdrapywała się, a klawiatura uginała pod
    swoim ciężarem. Komputer grzał się na potęgę.. Ale matryca była tam
    idealna - ciemniejsza, jednak zero bandingu, zero pasków, zero jakichś
    wyładowań. Tutaj.. mam tylko prawy górny róg ekranu w miarę używalny, a
    i to jak pominąć banding, koszmarne oddanie kolorów (6bit!) i do tego
    szum. Tragedią jest to, że mógłbym tych hapeków kupić trzy w tej cenie :/

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \