eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi? › Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!mik
    e!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Thu, 8 Apr 2010 23:36:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 43
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <6...@o...org.pl>
    References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <1...@o...org.pl>
    <6...@3...googlegroups.com>
    <12x2gc0kznoxr$.dlg@oldfield.org.pl>
    <c...@y...googlegroups.com>
    <1...@o...org.pl>
    <0...@x...googlegroups.com>
    <n...@o...org.pl>
    <8...@1...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270762683 26190 77.236.9.21 (8 Apr 2010 21:38:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Apr 2010 21:38:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271628
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 20:27:07 -0700 (PDT), Jackare napisał(a):

    > Jest. Istnieją tzw dobre praktyki wynikjące m.in. z doświadczeń.
    > Ludzkość ma wiedzę o budowaniu statków od kilka tysiecy lat, wiedza o

    I dlatego buduje się je z drewna, prawda?

    > do chłodnicy bardzo małą średnicę, czyli dzięki tej zmianie maleje
    > ciśnienie w tej rurce w stosunku do ciśnienia wywieranego np na
    > fragment wlotu chłodnicy.

    O, fajnie. Znów alternatywna Fizyka :D

    > Gdybyś nie zmieniając zaworku w zbiorniku
    > wyrównawczym (zawór to ta nacięta uszczelka gumowa) zamocował go
    > bezpośrednio dnem na wlewie chłodnicy to ciecz chłodząca szybko i
    > widocznie zmieniałaby poziom z przelaniem zbiornika włącznie. Powolne
    > narastanie poziomu cieczy w zbiorniku wyrównawczym także ten zawór
    > cały czas uruchamia, ale nie dzieje się to uderzeniowo i dzięki małej


    Ciekawe, bo wiesz, u mnie jakoś ciecz w zbiorniku ma stały poziom. Widać
    Sierra nie zna Twoich teorii.

    > dużej sprężystości. Gdyby zamiast gumy rozprowadzać obieg chłodzenia
    > rurami nieelastycznymi, np metalowymi lub poliamidowymi ruch poziomu
    > cieczy w zbiorniku byłby dużo bardziej widoczny.

    Mhm. I jeszcze róznice ciśnień by pewnie były. LOL.

    > W samochodzie tak, w łodzi - nie bo woda spływa zaraz po
    > uieruchomieniu silnika i stąd -dodając kolejny raz uwagę o odmiennych
    > warunkach pracy silnika - skłonność do gotowania

    Wniosek - zmienić praktykę 'od lat' na coś lepszego. Tak, jak kiedyś
    zamiast drewna użyto stali.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: