eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy silnik samochodowy nadaje się do łodzi? › Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy silnik samochodowy nadaje się do łodzi?
    Date: Wed, 7 Apr 2010 09:56:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <hphdqi$2o6$1@news.onet.pl>
    References: <4bb5b761$1@news.home.net.pl> <pgt0j60hr8t1$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <hp4jh1$sc8$2@news.onet.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <1tdbg39rsnfqn$.dlg@oldfield.org.pl> <hp5jtp$m8p$1@news.onet.pl>
    <1ixw00vljy1lf$.dlg@oldfield.org.pl> <hpf7pk$ja1$1@news.onet.pl>
    <1psu1ozssljy5$.dlg@oldfield.org.pl> <hphcir$v2u$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270626962 2822 91.150.222.21 (7 Apr 2010 07:56:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 07:56:02 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270846
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hphcir$v2u$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w
    > wiadomości news:1psu1ozssljy5$.dlg@oldfield.org.pl...
    >> Dnia Tue, 6 Apr 2010 14:01:01 +0200, Jurand napisał(a):
    >>
    >>> Interesujące rozwiązanie. Ma jedną wadę - nie będzie działało. Jak
    >>> wyobrażasz sobie "stabilizację temperatury wody wlatującej do silnika"
    >>> przy
    >>> zamkniętym, z oczywistych względów, termostacie i doprowadzonej do
    >>> obiegu
    >>> wodzie zaburtowej o temperaturze c.a. 20 stopni.
    >>
    >> Banalnie. Tak jak to miały silniki V6 koeln z Granady.
    >> Termostat miał dwa zawory, a nie jeden. Zamykając dolot z chłodnicy
    >> jednocześnie otwierał dolot z by-passu tejże.
    >

    To dlaczego takie rozwiązanie jest lepsze, niż zwykły termostat na wylocie,
    stabilizujący temperaturę wypływającej z silnika wody? Dopóki silnik nie
    osiągnie temperatury roboczej, będzie zamknięty, potem pozostanie
    delikatnie
    uchylony.

    Poza tym rozwiązanie przez Ciebie proponowane będzie mogło działać tylko w
    warunkach obiegu zamkniętego - inaczej woda z bypassu "wyleci" do jeziora i
    będziesz miał taaaaką stablizację temperatury.

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: