  • Data: 2009-03-18 14:10:45
    Temat: Re: Czy sie oplaca wymienic aparat?
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-03-18 15:01, Jakub Jewuła pisze:
    > Anna Niedowiarek wrote:

    > Stad:
    >
    > "> Zatem, kupując samochód, chcę jeździć bezpiecznie, chcę by miał różne
    >
    > To maial byc analogia chyba? Bo jak nie to NTG ;)

    Tak, to była analogia, bo jadąc samochodem nie zastanawiam się jakimi
    algorytmami pracuje komputer pokładowy by zapewnić mi bezpieczną jazdę
    na zakręcie śliskiej drogi, tylko wymagam od niego prawidłowej pracy. Do
    programowania tego komputerka są odpowiedni fachowcy, ja wymagam tylko
    odpowiedniej jego pracy.

    Oj Jakubie, masz dzisiaj zły dzień, odpocznij sobie, może wróci jasność
    myślenia ;-)

    --
    pozdrawiam
    Anna N.