eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzy samochód elektryczny jest oszczędny? › Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
  • Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 15 Feb 2010 23:12:02 +0100
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    X-Mailer: The Bat! (v1.62r) Personal
    X-Priority: 3 (Normal)
    Message-ID: <1...@p...pl>
    Subject: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <hl96ir$rgs$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <16t22rh6ps7sv$.1t1elhn7qw1ke.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl> <hl9sn6$p12$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@4...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <hlbrgb$cj1$2@inews.gazeta.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Comment-To: "Jarosław Sokołowski"
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    NNTP-Posting-Host: 87.205.121.39
    X-Trace: news.home.net.pl 1266271940 87.205.121.39 (15 Feb 2010 23:12:20 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 35
    X-Authenticated-User: roman.eskrzynka
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:582178
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Jarosław,

    Monday, February 15, 2010, 10:05:54 PM, you wrote:

    >>> Jedynie słuszne rozwiązanie, to silniki elektryczne w pisatach kół.
    >>> Wszystkich czterech. Napęd na cztery koła (niezależny, bez jakichś
    >>> za przeproszeniem dyferencjałów) i nisko umieszczony środek ciężkości,
    >>> to dodatkowa (ale ogromna) korzyść z napędu elektrycznego.
    >> A wiesz, jak duża byłaby masa nieresorowana takiego pojazdu
    > Nie "byłabay", tylko "jest". Takie samochody już są, a ja je nawet
    > oglądałem. Masa nieresorowana nie jest większa niż w tylnonapędowym
    > automobilu ze sztywną osią, dyferancjałem i innym podobnym fajnie
    > podskakującym żelastwem.

    A kto rozsądny jeszcze używa w tylnonapędowych samochodach sztywnego
    mostu?

    [...]

    >> Z tymi 4 silnikami trzeba tylko na jedną rzecz uważać - co się
    >> stanie, jak jeden silnik (albo jego sterowanie) szlag trafi??
    > Co się stanie? Wbrew obiegowym opiniom samochód nie zatrzyma się
    > w miejscu i nie zacznie kręcić młynka. Pojedzie dalej, a gdyby nie
    > sygnały z komutera, który to nadzoruje, kierowca by się prędko
    > o awarii nie dowiedział. O awarii (całkowitej) hamulca w jednym
    > z kół też można się czasem dowiedzieć dopiero na przeglądzie.

    Chyba tylko wtedy, jak się do kościoła na pasterkę i rezurekcję tylko
    jeździ a poza tym samochód stoi w garażu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: