  • Data: 2010-02-16 12:07:22
    Temat: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:
    > statystykach nie mieszczą. Jak przyjdzie czas na samochód elektryczny to będzie.
    > Teraz nie jest nikomu do niczego potrzebny to go nie ma i długo go nie będzie.

    Rzecz w tym, że UE widzi taką potrzebę, sam pracuję przy jednym z takich
    projektów (a wiem że równolegle powstaje kilka innych). Co innego
    koncern samochodowy, a co innego rządy państw, które mogą realizować
    długofalową strategię. Tego że wymaga to czasu, nikt nie zaprzeczy, ale
    są już działania w tym kierunku, żeby rozwijać technologię (pewnie
    jednym z nich jest budowa pierwszej atomówki w PL).

    Dariusz Żołna