  • Data: 2010-02-14 23:10:49
    Temat: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/02/2010 22:39, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Coś źle policzyłeś - Silnik Lanosa 1.6 16V ma maksymalne spożycie
    > rzędu 33l/h czyli bak starcza na półtorej godziny. I pracuje z mocą
    > 78kW - wychodzi 117 kWh.
    >
    > Jarek potwierdzi Nubirę 2.0 16V ze spalaniem 40l/h i mocą 98 kW ale
    > bakiem bodaj 60l - znów półtorej godziny.

    Bo to benzyny som! Z drugiej strony - w nowych dieslach bedzie pewnie ze
    2x lepiej (zgaduje tutaj). Jak policzyles maksymalne spozycie?

    Swoja droga nawet u mnie w dieslu jest problem ogrzewania - zanim silnik
    sie nagrzeje to do roboty juz dojezdzam. Dlatego jestem ciekawy
    rozwiazan w samochodach hybrydowych coby nie marznac w zimie (bo grzanie
    pradem ma 100% sprawnosci, ale prad by sie chcialo zamienic na moment
    obrotowy a nie grzanie kierowcy).

    --
    Jerry1111