  • Data: 2010-02-14 22:34:59
    Temat: Re: Czy samochód elektryczny jest oszczędny?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/02/2010 22:25, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Wymyśleć łatwo, gorzej zrobić. Firma EEStor dawno już wymyśliła
    > superkondensator,

    Wiem o tym. I bardzo chcialbym probke (bo w tym wypadku to ja troche tak
    jak 'niewierny Tomasz', poki nie pomacam...). Jak juz probka zadziala to
    troche kupie.

    > A co złego w webasto? Gorzej z klimatyzacją w lecie.

    W ogole to ciekawie musi byc z temperaturami w silniku - pewnie rzadko
    kiedy ma okazje sie nagrzac do temperatury pracy.

    > Chyba żeby ten
    > EEStor. Tam się ma mieścić 50kWh w stukilogramowym klocku.

    ZTCP one maja 'tylko' 3x lepszy stosunek masa/pojemnosc niz LiIon/LiPoly.

    --
    Jerry1111