    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Czy procesor gryzie?
    Date: Mon, 22 Jul 2013 23:27:24 +0200

    Dnia 21-07-2013 o 20:20 Majka napisał na pl.comp.pecet:

    > No to szukam komputera. I zagwozdka na początku:

    > - może być mały ekran 10-13, zupełnie mi to nie przeszkadza,

    > - mam mieć wg doradców 4 GiB ramu - to teraz podstawa?

    > - NIE CHCĘ win8 - i wiem że tu może być kłopot
    > - bardzo lubię i chcę mieć win7, takich używam w pracy i u znajomych
    > (chyba HOME)
    > - w nic nie gram i nie będę
    > - może być różowy

    Jak dla mnie za wiele ogólników. Wybór determinuje przede wszystkim cena,
    później wielkość. Jest jeszcze praca "mobilna" czyli długość pracy na
    baterii (w dużej mierze zależy właśnie od procesora) i jeszcze wiele
    pomniejszych czynników w zależności od potrzeb.

    Odpowiem również ogólnie: kupując AMD - będzie działał, kupując Intela I3
    (najlepiej z trójką z przodu, czwórką?) - na pewno będziesz zadowolona.

    > Czy seria C od AMD jest nowsza/lepsza od e/e2?

    Zależy jakie C i jakie E, ogólnie to inny segment procesorów. Seria C
    nadaje się do najmniejszych netbooków ze względu na mały pobór prądu ok 9W,
    natomiast E widziałem nawet w laptopach, co uważam za nieporozumienie. Jak
    dla mnie oba słabiutkie.

    Dla komfortowej pracy 4GB nie jest za dużo, a nawet w sam raz :) i
    najlepiej
    pojedynczy moduł (ach ten internet).

    Win8 nie takie straszne jak mówią. To całkiem przyjemny system (jak już się
    znajdzie "legendarny" przycisk START) :)

    Zdrówko

    --
    WiesłaW
    Opera Mail