  • Data: 2013-10-06 14:03:49
    Temat: Re: Czy na tym i3 zadziałają cztery monitory?
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:525116ac$0$2210$65785112@news.neostrada.pl...
    > Planuję wymienić sprzęt: płytę główną, procesor i pamięć.
    >
    > Postanowiłem (po 15 latach używania AMD) spróbować Intela i3 z płytą B75A.
    > Na płycie są dwa (a nawet trzy) wyjścia obrazu: HDMI i DVI-D, które
    > obsłużą obraz generowany przez procesor (HD2500). Do tego karta graficzna
    > PCI-E. Czy taki zestaw pod W7 na pewno pozwoli mi na zastosowanie 4
    > monitorów równocześnie? Czy te płyty potrafią to obsłużyć?

    Sprawdź w instrukcji płyty głównej czy potrafi wysyłać obraz jednocześnie na
    oba wyjścia cyfrowe. Jeszcze kilka lat temu było tak że nawet jak płyta
    miała i DVI i HDMI to na raz mogło działać tylko jedno z nich (tzn. mogły
    działać dwa, ale drugim musiał być analogowy D-SUB). Ale obecnie monitory z
    cyfrowymi złączami rozpowszechniły się tak bardzo że całkiem mozliwe że i
    integry potrafią działać na dwóch cyfrzakach jednocześnie. Może to też być
    zależne od płyty głównej, rózne płyty mogą być na tym samym chipsecie, ale
    jedne będą używać obu złącz cyfrowych inne tylko jednego.
    Twoje monitory nie mają D-SUB? Bo może wystarczy jakość analogowa?