  • 1. Data: 2013-10-06 09:52:12
    Temat: Czy na tym i3 zadziałają cztery monitory?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Planuję wymienić sprzęt: płytę główną, procesor i pamięć.

    Postanowiłem (po 15 latach używania AMD) spróbować Intela i3 z płytą
    B75A. Na płycie są dwa (a nawet trzy) wyjścia obrazu: HDMI i DVI-D,
    które obsłużą obraz generowany przez procesor (HD2500). Do tego karta
    graficzna PCI-E. Czy taki zestaw pod W7 na pewno pozwoli mi na
    zastosowanie 4 monitorów równocześnie? Czy te płyty potrafią to obsłużyć?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-10-06 12:14:58
    Temat: Re: Czy na tym i3 zadziałają cztery monitory?
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2013-10-06 09:52, Marcin N pisze:
> [...]
    > graficzna PCI-E. Czy taki zestaw pod W7 na pewno pozwoli mi na
    > zastosowanie 4 monitorów równocześnie? Czy te płyty potrafią to obsłużyć?

    nie

  • 3. Data: 2013-10-06 12:30:34
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-06 12:14, Chris pisze:

    > nie

    A które potrafią?

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-10-06 14:03:49
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PCI-E. Czy taki zestaw pod W7 na pewno pozwoli mi na zastosowanie 4
    > monitorów równocześnie? Czy te płyty potrafią to obsłużyć?

    Sprawdź w instrukcji płyty głównej czy potrafi wysyłać obraz jednocześnie na
    oba wyjścia cyfrowe. Jeszcze kilka lat temu było tak że nawet jak płyta
    miała i DVI i HDMI to na raz mogło działać tylko jedno z nich (tzn. mogły
    działać dwa, ale drugim musiał być analogowy D-SUB). Ale obecnie monitory z
    cyfrowymi złączami rozpowszechniły się tak bardzo że całkiem mozliwe że i
    integry potrafią działać na dwóch cyfrzakach jednocześnie. Może to też być
    zależne od płyty głównej, rózne płyty mogą być na tym samym chipsecie, ale
    jedne będą używać obu złącz cyfrowych inne tylko jednego.
    Twoje monitory nie mają D-SUB? Bo może wystarczy jakość analogowa?

  • 5. Data: 2013-10-06 14:09:04
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 06-10-2013 09:52, Marcin N pisze:
> [...]
    > graficzna PCI-E. Czy taki zestaw pod W7 na pewno pozwoli mi na
    > zastosowanie 4 monitorów równocześnie? Czy te płyty potrafią to obsłużyć?

    Procesor nie ma tu wiele do rzeczy. Płyta główna, ale jej specyfikacji
    raczej nikt za Ciebie nie przeczyta. Abstrahując od tego, Intel robi
    naprawdę dobre procesory, więc głupio nie zrobiłeś.

    --