  • Data: 2011-01-30 12:37:55
    Temat: Re: Czy można w temacie TV LCD + PC?
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/01/2011 11:39, Tomasz Wójtowicz wrote:
    > Zawsze najlepiej pracować w natywnej rozdzielczości matrycy i powyłączać
    > pierdoły "ulepszające" obraz. W związku z tym najlepiej używać
    > połączenia cyfrowego (DVI/HDMI).

    Podlacz TV do kompa przez HDMI to zobaczysz. TV obcina zewnetrzna czesc
    obrazu (2-5%) i chu* strzela mapowanie pixeli do natywnej rozdzielczosci.

    > 1125 linii 70MHz pasma w analogu, będzie dobra. Nie wiem jaki masz
    > komputer ale polecam kartę Unitra HDpro for Odra 1304.

    Nie, bo jak chcesz zeby TV odtwarzal BluRay bez mielenia wiatrakami to
    chcesz dekompresje robic prockiem karty a nie prockiem glownym. Wynika z
    tego ze chcesz karte NVidia. Rezultat? XBMC i Atom 1.6GHz ma 15%
    zajetosci podczas odtwarzania MKV na 1920x1080.

    DVB-T jest do TV naziemnej - ja mam stick USB i mythtv od tego.

    Do kablowek pojecia nie mam, ale slyszalem ze w PL cuda z kablowkami
    robia (dekodery parowane z karta i nijak inaczej TV nie odbierzesz).
    Zadzwon do kablowki -kumpel zadzwonil, powiedzial im dokladnie co
    potrzebuje i dlaczego, wszystko dostal bez problemu do odbierania
    kablowki na kompie.

    --
    Jerry1111