  • 21. Data: 2013-12-12 20:52:23
    Temat: Re: Czy można robić zdjęcia ludziom i miejscom?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 8 Dec 2013, Marek wrote:

    > Brak definicji publikacji, brak definicji przestrzeni publicznej (która
    > składa się z dużej ilości własności prywatnej więc można oczekiwać wielu
    > procesów) itd itp.

    No niestety.
    Trochę brakuje regulacji dotyczących "przestrzeni dostępnej publicznie".
    Zamiast raz a dobrze przymierzyć się do opisania warunków takiej
    dostępności, a bywa ona w innych krajach opisana różnie, włącznie
    np. z NAKAZEM umożliwienia przejścia przez niektóre rodzaje
    nieruchomości, z rzadka i tylko w co bardziej palących miejscach
    (głównie ze szkodami w ludziach :>) wstawia się jakieś przepisy
    szczegółowe, np. do PoRD, dając możliwość załatania dziur.

    > Wiem teraz mniej niż przed poruszeniem tematu... :-(

    Ale to jest chyba standardowy, dość zdrowy objaw, występujący przy
    próbie zapoznania się z czymkolwiek: na początek uświadamiamy sobie,
    jak wiele nie wiemy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-12-12 21:46:02
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Ale to jest chyba standardowy, dość zdrowy objaw, występujący przy
    > próbie zapoznania się z czymkolwiek: na początek uświadamiamy sobie,
    > jak wiele nie wiemy ;)

    Zastanawiam się jak to jest z reporterami - już pal sześć amatorów
    takich jak ja. Chyba większość czasu muszą spędzać na studiowaniu prawa.
    A gdy jeżdżą po świecie to chyba 100% czasu poświęcają na naukę :-D
    Miewają czasem czas na zrobienie jakiegoś zdjęcia? :-D

    Marek