  • 31. Data: 2010-02-18 10:20:23
    Temat: Re: Czy moge odkrecic (legalnie) samemu kratke?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Robert_J pisze:

    > To świadczy tylko o tym, jakiego autoramentu mamy niektórych diagnostów.
    > Albo głupi, albo nawet nie doczytał w DR...

    Sztuczne przepisy, pozorne przeglądy. Nie żebym specjalnie bronił diagnostów.

  • 32. Data: 2010-02-18 10:22:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:

    > pewnie tak...

    chociaż... a spodek fi 13 cm po skosie? ;)

  • 33. Data: 2010-02-18 10:54:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-18 09:33, Robert_J pisze:
    > To potwierdza tylko Twojego farta. Ja akurat znam wiele
    > przypadków odwrotnych, włącznie z nakazem wysadzenia piątej
    > osoby z auta... Na szczęście we własnym mieście, ale gdyby
    > to była dalsza podróż urlopowa to niefart zajebisty :-).
    Yyyyy? Ale o co chodzi? Ja mam i kratkę i 5 osób w dowodzie. A czepianie
    się braku kratki w pustym samochodzie ciężarowym w nadwoziu osobowym to
    zwykła nadgorliwość (a ta wiadomo od czego jest gorsza). Rozumiem, gdyby
    gość przewoził takim autem paczki aż po dach, które miały by szansę
    wtargnąć mu do kabiny przy pierwszym hamowaniu, ale powiedzmy sobie
    szczerze, że to rzadkość. Cała sprawa jest wynikiem skur*syństwa naszych
    rządzących, którzy nie rozumieją co to jest podatek VAT i dlaczego
    możliwość jego odliczenia należy się prowadzącym działalność gospodarczą.

    Maciek

  • 34. Data: 2010-02-18 11:06:31
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Yyyyy? Ale o co chodzi? Ja mam i kratkę i 5 osób w
    > dowodzie.

    A popatrz kolega w mondeo miał kratkę i 4 osoby w dowodzie
    :-).

    > ...czepianie
    > się braku kratki w pustym samochodzie ciężarowym w
    > nadwoziu osobowym to
    > zwykła nadgorliwość (a ta wiadomo od czego jest gorsza).

    Podobnie jak czepianie się o brak świateł w piękny,
    słoneczny, letni dzień :-). Oczywiście zgadzam się z Twoim
    zdrowym podejściem. Niestety gliniarze częściej podchodzą do
    prawa literalnie niż zdroworozsądkowo.

> [...]
    > rządzących, którzy nie rozumieją co to jest podatek VAT i
    > dlaczego
    > możliwość jego odliczenia należy się prowadzącym

    To prawda, ja też tak uważam. To czyste sk... że prowadzący
    firmę musi kombinować jak koń pod górkę żeby osiągnąć coś,
    co mu się należy jak psu miska...

  • 35. Data: 2010-02-18 13:02:08
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    > Jeśli dla Ciebie to dużo to nikt nie zabrania jeździć ciężarówką z kratką.
    > Ze wszystkimi tego wadami i zaletami :-). Kolega pytał to odpowiedziałem.

    Fakt. Jak typowy idiota na kulturalnie zadane pytanie.

  • 36. Data: 2010-02-18 13:10:03
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 17 Lut, 17:15, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Dokładnie tak, a jak wymontujesz kanapę to tej możliwości już nie masz.
    > Resztę głupstw pominąłem. ;-)

    A co w przypadku, kiedy złożę tylną kanapę, w celu powiększenia
    przestrzeni bagażowej? Też mi 5 osób nie wejdzie - mam się spodziewać
    mandatu i zatrzymania DR?

    pozdr
    Przemek

  • 37. Data: 2010-02-18 14:59:20
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Fakt. Jak typowy idiota na kulturalnie zadane pytanie.

    Skoro już zacząłeś to proszę pokaż w którym miejscu
    odpowiedziałem jak typowy idiota? To moja odpowiedź:
    "Nie możesz. Ale ten zabieg kosztuje śmieszne pieniądze,
    więc w czym problem?"
    Widzę że poziom Twojego gadania idzie w parze z tym, jak sam
    się nazwałeś ;-)

  • 38. Data: 2010-02-18 18:21:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemek wrote:

    > A co w przypadku, kiedy złożę tylną kanapę, w celu powiększenia
    > przestrzeni bagażowej? Też mi 5 osób nie wejdzie - mam się spodziewać
    > mandatu i zatrzymania DR?

    Pomyśl... to nie boli...

    --
    cokolwiek

  • 39. Data: 2010-02-18 19:37:20
    Od: solar <s...@o...pl>

    Robert_J pisze:

    > Niektórzy jeżdżą latami po pijaku, ale to nie znaczy że można. Fakt że
    > Cię nie złapali to żaden argument, po prostu miałeś szczęście.

    Może, jak napisano powyżej, po prostu przeważa zdrowy rozsądek nad
    sztucznymi przepisami.
    Bo trudno przyrównać zagrożenie spowodowane jazdą po pijaku od jazdy bez
    kratki.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Niezdolność klęczenia uznać trzeba za istotę elementu diabolicznego."
    kardynał Ratzinger

  • 40. Data: 2010-02-18 19:45:40
    Od: BearBag <c...@g...com>

    tysiace słów w tym wątku a praktyka jest taka że niebiescy mają to
    gdzieś,
    Też sie kilka lat temu obawialem wyjmując kratkę z pierwszego auta,
    ale po kilkunastu kontrolach drogowki w kilku autach i ani jednym
    przypadku zapytania o kratkę śmiem twierdzić że ten przepis jest
    absolutnie martwy.