    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy moge odkrecic (legalnie) samemu kratke?
    Date: Thu, 18 Feb 2010 10:54:54 +0100

    W dniu 2010-02-18 09:33, Robert_J pisze:
    > To potwierdza tylko Twojego farta. Ja akurat znam wiele
    > przypadków odwrotnych, włącznie z nakazem wysadzenia piątej
    > osoby z auta... Na szczęście we własnym mieście, ale gdyby
    > to była dalsza podróż urlopowa to niefart zajebisty :-).
    Yyyyy? Ale o co chodzi? Ja mam i kratkę i 5 osób w dowodzie. A czepianie
    się braku kratki w pustym samochodzie ciężarowym w nadwoziu osobowym to
    zwykła nadgorliwość (a ta wiadomo od czego jest gorsza). Rozumiem, gdyby
    gość przewoził takim autem paczki aż po dach, które miały by szansę
    wtargnąć mu do kabiny przy pierwszym hamowaniu, ale powiedzmy sobie
    szczerze, że to rzadkość. Cała sprawa jest wynikiem skur*syństwa naszych
    rządzących, którzy nie rozumieją co to jest podatek VAT i dlaczego
    możliwość jego odliczenia należy się prowadzącym działalność gospodarczą.

    Maciek