    Date: Wed, 04 Dec 2013 21:37:40 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?

    W dniu 2013-12-04 21:26, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2013-12-04 19:45, J.F pisze:
    > (...)

    > Hmm, zawsze to pisalem. W koncu palilo sie tych 40l/h, to sie wie :-)

    Jakoś tak średnio.

    > Wczoraj sobie pojechalem. Spory kawal we mgle, i po mokrej drodze
    > (posolona ?).
    > Navigatory dobrze trzymaly. A silnika nie oszczedzalem :-P

    Tak Ci się tylko wydaje. Trzymały wystarczająco na Twoje koniki,
    a wiele ich tam nie ma.

    > Nie widac tego u nich.

    Stąd tez wypadki, niemniej widać.

    > Niekoniecznie.

    Mamy w zasadzie dokładnie taką samą ofertę.

    > Oni jednak moga wybrac opony z gornej polki klasy sredniej.

    My dokładnie tak samo.

    ?

    > A u nas z dolnej. Albo zuzyte opony po Niemcu :-)

    To, że Ty kupujesz najtańsze nie znaczy, że inni tak robią.

    > Niby nie robi, ale ja wole zwolnic.

    Jak to na Navigatorach. Znaczy ja do nich nic nie mam, ale jak założysz
    naprawdę dobre opony sezonowe to zobaczysz, że można jednak szybciej
    pognać i kierownicy wyrywać nie będzie.

    > A akurat nie widzialem kaluz. Koleiny na betonie sie chyba nie tworza ?

    Nie pisałem o kałużach w stylu "lej po bombie".

    > Ale tam deszcz rzadko pada.

    Zależy gdzie.

    > A w deszczu fotki kiepsko wychodza :-P

    Całkiem dobrze.