  • Data: 2010-12-17 07:35:43
    Temat: Re: Czy kupić samochód w autoauto.pl?
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tam kupiłem corolkę dwa lata temu. Znajomy znajomego kupował tam
    focusa ze 4lata temu i z tego co wiem jeździ do tej pory i żadnej
    wtopy nie było. Z moją corolką, przez 5 miesięcy zanim ją ukradli, też
    wtop nie było. I to nie jest jeden autokomis tylko po prostu jeden
    plac na którym maja wystawione samochody różni handlarze, przynajmniej
    ja to tak odbieram bo w trakcie załatwiania formalności nigdzie nie
    przewinęła się nazwa autoauto tylko nazwa działalności sprzedawcy a
    jest ich tam chyba sporo. Ale to chyba mało istotne. A i jakoś
    ostatnio trafiłem na bezwypadkowy.net na BMW 5 ze stanów które u nich
    stoi/stało. BMW było delikatnie spalone z przodu. Chyba sprzedawca jak
    każdy inny i pilnować się trzeba.