  • 1. Data: 2010-12-16 23:43:03
    Temat: Czy kupić samochód w autoauto.pl?
    Od: Areq <a...@g...com>

    Witam,

    Zastanawiam się nad zakupem samochodu w komisie autoauto w lokalizacji
    w Warszawie, przy al. Krakowskiej 178.
    Czy ktoś z Was kupował tam samochód?
    Jakie macie opinie na temat tej firmy?

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2010-12-17 07:35:43
    Temat: Re: Czy kupić samochód w autoauto.pl?
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    Ja tam kupiłem corolkę dwa lata temu. Znajomy znajomego kupował tam
    focusa ze 4lata temu i z tego co wiem jeździ do tej pory i żadnej
    wtopy nie było. Z moją corolką, przez 5 miesięcy zanim ją ukradli, też
    wtop nie było. I to nie jest jeden autokomis tylko po prostu jeden
    plac na którym maja wystawione samochody różni handlarze, przynajmniej
    ja to tak odbieram bo w trakcie załatwiania formalności nigdzie nie
    przewinęła się nazwa autoauto tylko nazwa działalności sprzedawcy a
    jest ich tam chyba sporo. Ale to chyba mało istotne. A i jakoś
    ostatnio trafiłem na bezwypadkowy.net na BMW 5 ze stanów które u nich
    stoi/stało. BMW było delikatnie spalone z przodu. Chyba sprzedawca jak
    każdy inny i pilnować się trzeba.

  • 3. Data: 2010-12-17 10:15:35
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Profesor Sparks" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    5g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]
    > wtopy nie było. Z moją corolką, przez 5 miesięcy zanim ją ukradli, też
    > wtop nie było. I to nie jest jeden autokomis tylko po prostu jeden

    Jaki jest sens kupowania auta od handlarza ? To samo mozna kupic z
    ogloszenia za minimum 3K taniej i przynajmniej z odrobina swiadomosci ze nie
    zostalo sie wydymanym.
    Okazyjne ceny+komis = mega padlina

    Jedyna zalete jaka widze, to to ze stoi pare aut w jednym miejscu. Szczerze
    mowiac wole od turasa auta kupowac niz z polskiego auto-geszeftu

  • 4. Data: 2010-12-17 13:48:50
    Od: Profesor Sparks <p...@g...com>

    przynajmniej z odrobina swiadomosci ze nie
    > zostalo sie wydymanym.

    yhyś.

    > Okazyjne ceny+komis = mega padlina

    Kto i gdzie pisał o okazyjnych cenach?

    > Jedyna zalete jaka widze, to to ze stoi pare aut w jednym miejscu. Szczerze
    > mowiac wole od turasa auta kupowac niz z polskiego auto-geszeftu

    Zabraniam ci tego?

  • 5. Data: 2010-12-17 14:36:00
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    To twój komis czy tylko tam pracujesz?

  • 6. Data: 2010-12-17 16:55:25
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości grup
    > To twój komis czy tylko tam pracujesz?

    mial to wlasnie powiedziec...

    uwielbiam sluchac tego typu pyskowek komisiarzy....

  • 7. Data: 2010-12-20 19:44:09
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Jesli poszukujesz jakiegos auta, napisz maila o porozmawiamy
    prywatnie. Sprowadzam auta pod indywidualne zamowienie i pomimo opinii
    panujacej w naszym kraju o handlarzach, juz nie jeden sie zdziwil:)

  • 8. Data: 2010-12-22 15:21:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-16, Areq <a...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam się nad zakupem samochodu w komisie autoauto w lokalizacji
    > w Warszawie, przy al. Krakowskiej 178.

    Wybij to sobie z głowy.

    > Czy ktoś z Was kupował tam samochód?
    > Jakie macie opinie na temat tej firmy?