    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Date: Sun, 3 Jul 2016 16:41:17 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Taxi, wypożyczenie samochodu 3 razy w roku.
    z dziecmi? raczysz zartowac.
    dziecko zniszczy ci tapicerkę w wypożyczanym aucie, wysypie żarcie na fotel.

    > Nie mam samochodu, a po Polsce jeżdżę więcej niż ten znajomy z
    > pełnoletnim samochodem. Czasem jeździ nim do Koszalina, przed wyjazdem
    > trzęsie się i robi przegląd u mechanika. Za tę kasę mógłby pojechać
    > pierwszą klasą i jeszcze by mu zostało.
    wszystko cacy, ale jakby po tym koszalinie sie chciał poruszać (zakupy,
    zawieźć dzieci na wycieczkę etc) to już problem.
    poza tym... jak ci sie pakowanie opozni to po prostu wyjedziesz pozniej.
    jak jedzisz pociagiem i sie spoznisz to nikt na ciebnie nie zaczeka i
    koczujesz.

    > Otóż to, posiadanie samochodu już nie wyróżnia, a komunikacja publiczna

    samochod to narzedzie takie samo jak piecyk gazowy czy młynek do kawy.

    > nie jest taka zła, jak się niektórym wydaje.

    jest bardzo dobra(w warszawie uważam, że wręcz doskonała) pod warunkiem,
    że operujesz w obrębie jednego miasta (które znasz).