  • Data: 2016-07-03 17:50:18
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No cóż, jeśli ktoś ma TAKIE dzieci, to może jest to dla niego powód do
    > kupowania samochodu. Ale nie ma co tego ekstrapolować na normalnych
    > ludzi z normalnymi dziećmi.

    moje dzieci są normalne i wlasnie dlatego moj samochod wygląda jak
    wygląda. nie dbam zbytnio o jego wygląd tylko o stan techniczny inaczej
    musiałbym sie zachowywać jak psychol.

    > OK, czyli samochód dla nieporadnych życiowo. Tylko tacy zwykle nie mają
    > szans na zarobienie na niego - kółko graniaste.

    jakoś daję radę;)

    > Otóż to. I wszyscy kawę piją, a młynek do kawy ma w domu może 5%.

    bo jedni się zadowolą zwykłą ekspresówką a inni wolą sobie zmielić na
    świeżo. należę do tych drugich. młynek mam ;)

    > Patrząc zatem na topic, trzeba udzielić odpowiedzi negatywnej ;)

    tak, ale pod warunkiem przywiązania do granic miasta.