  • Data: 2016-07-03 17:57:29
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam samochodu ktory zasugerowałeś że należy sobie wypozyczyć na
    > wycieczke po Polsce. Możliwe ze miałes na mysli Smarta albo CC. Tak to
    > jest jak sie nie ma dzieci, inna perspektywa myślenia. Ja potrzebowałem
    > jadnak wsadzić tam kilka rzeczy niezbednych przy obsłudzie maluchów.

    Mam dwójkę, i jeżdżę bez samochodu. Wiem, że apetyt rośnie w miarę
    jedzenia, ale naprawdę da się zapakować tałatajstwo (4, 9) w walizki.

    > W komisie, na aukcji, od znajomego, od rodziny. Przy czym nie kupuje się
    > na wyjazd. Kupuje się a wyjazd jest wtedy w bonusie.

    > I oczywiście w ten sposob zwiedzisz wszyskie zakątki dziewiczej przyrody
    > mazur bądź beskidu. Gdzie chcesz to pstryk palcami i stacja kolejowa
    > albo PKS. Magia. I wtedy się budzisz.

    Z dziećmi? Po co?
    Samodzielnie? Oczywiście, to będzie przygoda.

    > No i? Czym podjedziesz do kilku jaskiń na Słowacji które warto
    > (naprawdę!) zwiedzić? "siedzę na przedłużonym weekendzie" - sam bym tego
    > lepiej nie wymyslił. Siedź i płacz albo lansuj sie na Krupówkach.

    Ale gdzie konkretnie? I po co? Jeździ się tam, gdzie warto, a tam gdzie
    warto, jest dojazd.

    A jeśli dla ciebie bycie bez samochodu w Zakopcu to Krupówki, to sorry,
    ale nie wiesz o czym piszesz.

    > To dobrze, jeszcze kilka lat i stwierdzisz że też byłeś głupi.

    W jakim sensie "też byłem"?

    > Dziewiczość przyrody. Brak głosno bekających gromad heteroseksualnch
    > koksów na plaży [1]. Brak straganów z przytulankami co jest znaczącą
    > różnicą jesli masz dzieci. Czuć zapach łąki a nie przypalonych frytek. W
    > pasie technicznym można wdepnąć częsciej w szyszke niż w gówno. W wodzie
    > pływają kaczki a nie butelki po tanim piwie.

    I tylko dla tego mam kupować samochód? Raz w roku mogę dojechać
    blablacarem ;)

    --
    Liwiusz