  • 1. Data: 2010-12-21 11:36:18
    Temat: Czy istnieje telefon z radiem AM?
    Od: "Robert " <r...@g...pl>

    Dużo telefonów ma wbudowane radio, ale jest to wyłącznie UKF FM.
    W żadnym nie widziałem zakresu fal srednich lub długich AM.
    Takie radio mogło by działać bez podłączonych słuchawek,
    gdyż antena ferrytowa jest niewielkich rozmiarów i jest wbudowana.
    Czy jest jakiś telefon z radiem nie tylko na UKF?

  • 2. Data: 2010-12-21 11:37:54
    Temat: Re: Czy istnieje telefon z radiem AM?
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-21 12:36, Robert pisze:
> [...]
    > Takie radio mogło by działać bez podłączonych słuchawek,
    > gdyż antena ferrytowa jest niewielkich rozmiarów i jest wbudowana.

    moj MyPhone działa bez słuchawke :-D

    GB

  • 3. Data: 2010-12-21 11:38:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 11:36:18 +0000 (UTC), Robert napisał(a):

> [...]
    > gdyż antena ferrytowa jest niewielkich rozmiarów i jest wbudowana.
    > Czy jest jakiś telefon z radiem nie tylko na UKF?

    WOW!!! Antena ferrytowa niewielkich rozmiarów??? Od kiedy? Kurde...
    człowiek się całe życie uczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2010-12-21 12:50:09
    Od: "Robert " <r...@g...pl>

    > WOW!!! Antena ferrytowa niewielkich rozmiarów??? Od kiedy? Kurde...
    > człowiek się całe życie uczy.

    Nie większa niż bateria AAA, a najczęściej wielkości połowy papierosa.
    zatem taka duża?

    Istnieją małe wielkosci telefonów radyjka z AM,
    ale to najgorsza chińska tandeta dodawana do gazet za 5 zł.
    Natomiast brak na rynku markowego sprzętu w tej kategorii.

  • 5. Data: 2010-12-21 13:00:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 12:50:09 +0000 (UTC), Robert napisał(a):

    > Nie większa niż bateria AAA, a najczęściej wielkości połowy papierosa.
    > zatem taka duża?

    w kategoriach obecnych telefonów komórkowych - GIGANTYCZNA.
    W tej objętości można by np. podwoić pojemność akumulatora albo zamontować
    kilkadziesiąt gigabajtów pamięci flash.

    > Istnieją małe wielkosci telefonów radyjka z AM,
    > ale to najgorsza chińska tandeta dodawana do gazet za 5 zł.

    jest tylko mały problem - tam się już nic więcej nie mieści. Żadnego
    kolorowego ekranu, czytnika kart sim i pamięci, procesora, odbiornika gps
    itp..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 6. Data: 2010-12-21 15:14:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:3lict84smolo.dlg@lepper.institute.com...

    > w kategoriach obecnych telefonów komórkowych - GIGANTYCZNA.
    > W tej objętości można by np. podwoić pojemność akumulatora albo
    > zamontować
    > kilkadziesiąt gigabajtów pamięci flash.

    Z jednej strony gigantyczna - z drugiej - telefon sie duzo przez
    taki papieros nie powiekszy.
    Ot kwestia zapotrzebowania - kto chce duzy telefon odbierajacy
    stacje AM z kiepska jakoscia.
    I ktorych stacji zamierza na tym sluchac :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-12-21 15:43:14
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Ot kwestia zapotrzebowania - kto chce duzy telefon odbierajacy stacje AM z
    > kiepska jakoscia.
    > I ktorych stacji zamierza na tym sluchac :-)

    Kto ma w aucie radio z AM i go używa?
    Kto słucha na 225kHz PR1 ?
    Ktoś może słucha "wolnej europy" ? :-)

  • 8. Data: 2010-12-21 16:49:02
    Od: Big Brother <b...@g...pl>

    W dniu 2010-12-21 16:43, grin pisze:

    > Kto ma w aucie radio z AM i go używa?
    > Kto słucha na 225kHz PR1 ?
    > Ktoś może słucha "wolnej europy" ? :-)

    Ja, mam używam i słucham CR1 na 270 kHz. W domu podpinam Samsunga
    GT-I5800 do kina domowego i mam tą stację z przyzwoitą jakością przez
    radio internetowe w stereo.

    --
    Big Brother

  • 9. Data: 2010-12-21 22:56:13
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Ot kwestia zapotrzebowania - kto chce duzy telefon odbierajacy stacje AM z
    > kiepska jakoscia.
    > I ktorych stacji zamierza na tym sluchac :-)

    Dawno ie sluchalem nic na AM ale w miescie to pewnie masakra
    i nie wiem czy nawet podwojna przemiana cos daje ;)
    Dzis odbieralem mloda z dworca, a ze pociag spozniony
    wlaczylem sobie film na ekranie GPS a fonie wyrzucilem na radio - 108MHz
    /nie chcialo mi sie na chwile podpinac kabelka m.cz /
    no i raptem w przeciagu moze 20 minut mialem podsluch
    z przynajmniej 2 przejezdzajacych aut ..... a w glosnikach umta umta umps ;)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-12-22 09:46:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Dawno ie sluchalem nic na AM ale w miescie to pewnie masakra
    > i nie wiem czy nawet podwojna przemiana cos daje ;)

    Podwojna przemiana jesli cos daje to na krotkich falach.

> [...]
    > no i raptem w przeciagu moze 20 minut mialem podsluch
    > z przynajmniej 2 przejezdzajacych aut ..... a w glosnikach umta

    Ano niestety - te mikronadajniczki maja te wade ze jadac po kraju
    co chwila jakas stacja zaglusza. Czas na radio z Bluetooth

    J.