  • 1. Data: 2010-12-20 17:18:08
    Temat: koniec oligopolu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taki news a tu cisza ?
    01,Orange_i_Era_lacza_sieci__Nowy_rozdzial_w_uslugac
    h.html

    Orange i Era łączą sieci. Nowy rozdział w usługach
    telekomunikacyjnych [...]
    Firmy skierowały już do UOKiK wniosek o zgodę na założenie spółki,
    odpowiedzialnej za zarządzanie sieciami obu operatorów. Dzięki
    takiej współpracy wzrośnie opłacalność oraz efektywność inwestycji
    w infrastrukturę. Pozwoli to na szybszy rozwój sieci i w ciągu
    pięciu lat przyniesie obu partnerom oszczędności rzędu setek
    milionów złotych

    --
    J.

  • 2. Data: 2010-12-20 17:36:08
    Temat: Re: koniec oligopolu
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Firmy skierowały już do UOKiK wniosek o zgodę na założenie spółki,
    > odpowiedzialnej za zarządzanie sieciami obu operatorów. Dzięki takiej
    > współpracy wzrośnie...

    ...liczba bezrobotnych.

    JoteR

  • 3. Data: 2010-12-20 17:56:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:

    > Taki news a tu cisza ?
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80353,88378
    01,Orange_i_Era_lacza_sieci__Nowy_rozdzial_w_uslugac
    h.html

    > Orange i Era łączą sieci.

    G. prawda. Chcą RAZEM korzystać z tych samych masztów. dla klienta bez
    różnicy, dla nich być moze taniej. zakładają w tym celu nową spółkę,
    wiec raczej ona zerzre oszczędności. PRacy z tego tytułu nikt chyba nie
    straci.

    ToMasz

  • 4. Data: 2010-12-20 18:01:57
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    J.F. wrote:

> [...]
    01,Orange_i_Era_lacza_sieci__Nowy_rozdzial_w_uslugac
    h.html

    > Orange i Era łączą sieci. Nowy rozdział w usługach

    Koniec oligopolu? toż dopiero się hipermonopol buduje!

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 5. Data: 2010-12-20 19:51:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > różnicy, dla nich być moze taniej. zakładają w tym celu nową spółkę,
    > wiec raczej ona zerzre oszczędności. PRacy z tego tytułu nikt chyba nie

    Duzo lepiej by bylo, gdyby byl pelny roaming krajowy wszystkich operatorow
    infrastrukturalnych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-12-20 20:19:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    napisał w wiadomości news:ieo5n0$at7$1@news.onet.pl...
    01,Orange_i_Era_lacza_sieci__Nowy_rozdzial_w_uslugac
    h.html

    > Koniec oligopolu? toż dopiero się hipermonopol buduje!

    No wlasnie - koniec oligopolu, bedzie monopol :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-12-20 20:22:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    01,Orange_i_Era_lacza_sieci__Nowy_rozdzial_w_uslugac
    h.html

    > G. prawda. Chcą RAZEM korzystać z tych samych masztów. dla
    > klienta bez

    Masztow jako konstrukcji nosnych, czy rozumiemy pod tym pojeciem
    BTS, a moze nawet wieksza czesc infrastruktury sieciowej ?

> [...]
    > spółkę,
    > wiec raczej ona zerzre oszczędności. PRacy z tego tytułu nikt

    Ktos tam moze stracic, bo zamiast dwoch bedzie jeden potrzebny. No
    chyba trzech

    Raczej tylko podejrzewam ze przy okazji moze sie zmniejszyc
    konkurencja, a UKE utraci kontrole nad kosztami :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-12-20 22:23:32
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-12-20 18:56, ToMasz pisze:
    > G. prawda. Chcą RAZEM korzystać z tych samych masztów. dla klienta bez
    > różnicy,

    Nieprawda, ze bez. W tej chwili utrzymuje dwie sluchawki, bo w jednym
    domu nie ma zasiegu w Orange, a w drugim nie ma Era - niektorzy, tak jak
    ja, moga na tym drastycznie zyskac.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 9. Data: 2010-12-21 13:36:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał
> [...]
    > jednym
    > domu nie ma zasiegu w Orange, a w drugim nie ma Era - niektorzy,

    Albo odwrotnie - teraz nie bedziesz mial nigdzie ani Ery, ani
    Orange :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-12-21 20:14:44
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał
    >
    > Albo odwrotnie - teraz nie bedziesz mial nigdzie ani Ery, ani Orange :-)

    Niósł ślepy kulawego ? :->>>