  • 1. Data: 2010-12-21 10:34:42
    Temat: Smsy z internetu do przeniesionego z Orange
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Czy jest możliwe wysłanie smsa aktywującego smsy z internetu do Orange na
    jakiś inny numer niż 102? Chodzi o aktywowanie smsów z netu w przeniesionym
    numerze z Orange do innej sieci, takie małe oszukanie systemu Orange?

  • 2. Data: 2010-12-21 10:53:11
    Temat: Re: Smsy z internetu do przeniesionego z Orange
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Zephyr wrote:
> [...]
    > na jakiś inny numer niż 102? Chodzi o aktywowanie smsów z netu w
    > przeniesionym numerze z Orange do innej sieci, takie małe oszukanie

    A co, to orange ci nalicza opłaty, czy nowa sieć?

    Jakub

  • 3. Data: 2010-12-21 13:36:35
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > na jakiś inny numer niż 102? Chodzi o aktywowanie smsów z netu w
    > przeniesionym numerze z Orange do innej sieci, takie małe oszukanie

    Play czy Era?...
    Oczywiście nie jest możliwe to o czym piszesz, ale te 2 sieci skutecznie
    utrudniają wysyłanie do siebie smsów z netu

  • 4. Data: 2010-12-21 14:32:59
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no>
    > Użytkownik "Zephyr" <z...@T...com> napisał

    > Play czy Era?...
    > Oczywiście nie jest możliwe to o czym piszesz, ale te 2 sieci skutecznie
    > utrudniają wysyłanie do siebie smsów z netu

    Mam kilka numerów przeniesionych z Orange do Play, wcześniej miałem aktywowane
    smsy z internetu i co ciekawe, do tych numerów, które są już w PLAY dochodzą
    smsy wysłane z bramki Orange. Z gg też dochodzą.

  • 5. Data: 2010-12-21 15:11:42
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > aktywowane smsy z internetu i co ciekawe, do tych numerów, które są
    > już w PLAY dochodzą smsy wysłane z bramki Orange. Z gg też dochodzą.

    Ciekawostka przyrodnicza, widać przenoszenie numerów spowodowało już
    całkowity bałagan i sami operatorzy się w tym gubią