  • 1. Data: 2010-12-20 23:18:52
    Temat: Task Killery - czy naprawde sa potrzebne?
    Od: atm <...@v...pl>

    Sporo jest tego typu aplikacji w Markecie, jednak opinie na temat ich
    uzytecznosci sa podzielone:
    http://geekfor.me/faq/you-shouldnt-be-using-a-task-k
    iller-with-android/
    Co o tym sadzicie?
    Obecnie uzywam Task Manager Auto Kill, z zabijania oczywiscie wywiazuje
    sie wzorowo.

    Czy znacie jakis program do testowania wydajnosci baterii, ale nie
    monitor tylko cos obciazajacego jak ten tutaj na przyklad:
    http://www.talkandroid.com/12377-battery-test-on-and
    roid-devices-shows-droid-x-shines-amoled-devices-fal
    l-short/
    Pozdrawiam.....Rafal

  • 2. Data: 2010-12-21 02:57:17
    Temat: Re: Task Killery - czy naprawde sa potrzebne?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    atm wrote:
> [...]
    iller-with-android/
    > Co o tym sadzicie? Obecnie uzywam Task Manager Auto Kill, z zabijania

    W zasadzie w zdrowo zrobionym systemie mobilnym przy zastosowaniu
    zdrowych aplikacji - task killer (zwlaszcza automagiczny) nie jest
    potrzebny, a czesto tylko jest przyczyna wydluzonego oczekiwania na
    przelaczenie lub ponowne uruchomienie aplikacji, której nie trzeba bylo
    wcale zabijac. Natomiast jak jakas aplikacja zachowa sie narowiscie i do
    tego zjada cykle profesora, to warto miec pod reka bron ostateczna.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-12-21 07:27:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 02:57:17 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

> [...]
    > wcale zabijac. Natomiast jak jakas aplikacja zachowa sie narowiscie i do
    > tego zjada cykle profesora, to warto miec pod reka bron ostateczna.

    Tyle, że zabicie narowistej aplikacji jest możliwe bez specjalnego
    oprogramowania. Sam uważam takie automaty za zupełnie zbędne i po kilku
    próbach przestałem z nich korzystać.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 4. Data: 2010-12-21 10:07:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > wcale zabijac. Natomiast jak jakas aplikacja zachowa sie narowiscie i do
    > tego zjada cykle profesora, to warto miec pod reka bron ostateczna.

    OK, a ja np. zainstalowałem Skype, które chyba nie opcji wyłączenia.
    Zainstalowałem Task Killera jakiegoś, widzi na liście, pozwala usunąć, ale
    Skype niewzruszone... i co z takim zrobić?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-12-21 10:18:41
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2010-12-21 11:07, Kapsel pisze:
    > Tue, 21 Dec 2010 02:57:17 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):

    /.../
    > OK, a ja np. zainstalowałem Skype, które chyba nie opcji wyłączenia.
    > Zainstalowałem Task Killera jakiegoś, widzi na liście, pozwala usunąć, ale
    > Skype niewzruszone... i co z takim zrobić?

    Najwidoczniej chodzi nie jako aplikacja tylko usługa
    (aplikacje/uruchomione usługi).

    ALex

  • 6. Data: 2010-12-21 11:15:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

> [...]

    > Zainstalowałem Task Killera jakiegoś, widzi na liście, pozwala usunąć, ale
    > Skype niewzruszone... i co z takim zrobić?

    OMG, wybrać opcję wyloguj...

  • 7. Data: 2010-12-21 12:20:06
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 21 Dec 2010 12:15:20 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > OMG, wybrać opcję wyloguj...

    O, faktycznie ;)
    Ale ja z androidem dopiero kilka tygodni, w klasycznych Osach, wylogowanie
    z sieci nie powoduje wyłączenia aplikacji, nie wpadłem że to może być
    rozwiązanie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net