  • 1. Data: 2010-12-21 07:12:37
    Temat: TelePlay :)
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Play wymyślił nową (?) rzecz. Z poziomu przeglądarki można dzwonić i
    odbierać połączenia tak jak ze swojego telefonu, smsy też. Świetne jak
    ktoś jest np za granicą. Ciekawe jak też będzie to chodzić na
    smartfonach. Zabieram się za testowanie.

    Wolałbym aby była do tego aplikacja pod Windowsa, to by było niezłe,
    (albo aplikacja też na np Androida, WM czy Symbiana :) ), ale z
    przeglądarki może też ciekawie się zapowiada.

    Podoba mi się to że Play nie spoczywa na laurach i wprowadza nowe rzeczy.

    http://tele.playmobile.pl/portico/

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-12-21 07:24:51
    Temat: Re: TelePlay :)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 08:12:37 +0100, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > przeglądarki może też ciekawie się zapowiada.
    >
    > Podoba mi się to że Play nie spoczywa na laurach i wprowadza nowe rzeczy.

    Hehe, metoda na sprzedanie najdroższego VOIP na rynku :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 3. Data: 2010-12-21 07:53:05
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/21/2010 08:12 AM, Piotr M wrote:
> [...]
    > ktoś jest np za granicą. Ciekawe jak też będzie to chodzić na
    > smartfonach. Zabieram się za testowanie.

    Wymagany Flash. To ogranicza zbiór 'smartfonów' na którym da się
    spróbować...

    > Wolałbym aby była do tego aplikacja pod Windowsa, to by było niezłe,
    > (albo aplikacja też na np Androida, WM czy Symbiana :) ), ale z
    > przeglądarki może też ciekawie się zapowiada.

    Odrębna aplikacja jest zbędna. Łatwiej wieloplatformowość zrzucić na
    Adobe :>
    M.

  • 4. Data: 2010-12-21 07:57:46
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Piotr M wystukał, co następuje:

> [...]
    > przeglądarki może też ciekawie się zapowiada.
    >
    > Podoba mi się to że Play nie spoczywa na laurach i wprowadza nowe rzeczy.

    Hmmm... usluga ciekawa, nawet bardzo (tak, siedze za granicą ;p) pytanie
    jednak czy pozostanie darmowa? Bo jeżeli nie to faktycznie byloby to już
    przepłacanie (vide 'najdroższy voip na świecie')...

  • 5. Data: 2010-12-21 08:56:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1r181bcnog5qd$.1xp09ris2dqpw$.dlg@40tude.net...
    .pl/portico/

    > Hehe, metoda na sprzedanie najdroższego VOIP na rynku :)

    No jak ktos bedzie chcial zadzwonic na numery komorkowe Playa to nie takiego
    znow najdrozszego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-12-21 10:13:00
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > No jak ktos bedzie chcial zadzwonic na numery komorkowe Playa to nie takiego
    > znow najdrozszego.

    Wyglada na to ze to baaardzo wczesna Beta ... LOL
    type Status report

    message /porticoerror/HTTP_BAD_GATEWAY.html.var

    description The requested resource (/porticoerror/HTTP_BAD_GATEWAY.html.var) is
    not available.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-12-21 18:52:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > smsy też.

    Ciekawe, napisałem SMS-a o nieskomplikowanej treści:

    ąśżźćńłóę ąśżźćńłóę ąśżźćńłóę ąśżźćńłóę ąśżźćńłóę
    ąśżźćńłóę ąśżźćńłóę ąśżźćńłóę ąśżźćńłóę ąśżźćńłóę

    Razem 100 znaków (wliczając w to spacje. Podczas pisania licznik na dole
    pokazywał cały czas "1 SMS", dopiero po przekroczeniu 160 znaków pokazał "2
    SMS". Po skróceniu do owych 100 znaków licznik znowu pokazał "1 SMS".
    Oszustwo - pomyślałem sobie, powinien to poszatkować już po 70 znakach, ale
    wiedziony ciekawością - wysłałem (do siebie, o ile to ma znaczenie).
    Pliterki doszły nieprzekłamane, a na billingu pokazał się 1 SMS, zamiast
    spodziewanych 2. Ot, taka ciekawostka dla tych, którzy nie nauczyli się
    jeszcze kaleczyć polskiego języka "bo pliterki som passe".

    JoteR

  • 8. Data: 2010-12-21 20:40:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-21 19:52, JoteR pisze:

> [...]
    > spodziewanych 2. Ot, taka ciekawostka dla tych, którzy nie nauczyli się
    > jeszcze kaleczyć polskiego języka "bo pliterki som passe".

    Jak wysyłam z orange online sms-a z pliterkami to i tak dochodzi bez
    pliterek.
    Przestałam się ostatnio wysilać i piszę od razu bez ogonków.

    --
    animka

  • 9. Data: 2010-12-21 23:03:37
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 21 gru 2010 08:24, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Hehe, metoda na sprzedanie najdroższego VOIP na rynku :)

    Dokładnie ;)

    Ale z drugiej strony, chodzi o to aby ludziom było wygodniej i lepiej, a
    czy z tego będą korzystali czy z powiedzmy konkurencji (jakiś operator
    voip), to już będzie kwestia wyboru. Ogólnie fajny pomysł, bo multum
    jest ludzi co nie wie co to voip, a jak już wie to nie używa, a tak to
    pach, ładujsz stronkę na dowolnym kompie na świecie i dzwonisz albo
    odbierasz telefon, jesteś pod swoim numerem a nie voip stacjonarnym, za
    dużo tych numerów, a tak prosta sprawa.

    BTW.
    Z www można dzwonić na swój własny numer w komórce ;P odebrać zresztą
    tez można i gadać.. :)

  • 10. Data: 2010-12-21 23:06:09
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    JoteR wystukał, co następuje:

> [...]
    > SMS, zamiast spodziewanych 2. Ot, taka ciekawostka dla tych, którzy nie
    > nauczyli się jeszcze kaleczyć polskiego języka "bo pliterki som passe".

    Hmm... wysyłając przez zwykłą bramkę też nie liczy pliterek, niemniej nie
    wiem jak to wygląda u odbiorcy...