  • 1. Data: 2010-12-21 13:25:04
    Temat: Play karta sms premium
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Kupiłem w celach testowych i właściwie tylko do jednego starter Play za
    5 zł.
    Wsadziłem kartę SIM do aparatu, ale nie mogę wysłać smsa premium za
    3,66zł, ki czort?
    Jest 5 złotych na koncie, dzwonić można, a tego smsa nie da się wysłać
    za Chiny. Co to ma być?
    Kolejny gwóźdź do trumny Play, na pewno nie będę z nich korzystać.

  • 2. Data: 2010-12-21 14:11:54
    Temat: Re: Play karta sms premium
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 21 Dec 2010 14:25:04 +0100, "pyton" <p...@o...no> wrote:

> [...]
    >za Chiny. Co to ma być?
    >Kolejny gwóźdź do trumny Play, na pewno nie będę z nich korzystać.

    zmienili zasady, żeby wysłać teraz sms premium na nowo aktywowanym
    starterze musisz doładować konto i wtedy będzie można wysyłać premium
    smsy

  • 3. Data: 2010-12-21 14:14:14
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > zmienili zasady, żeby wysłać teraz sms premium na nowo aktywowanym
    > starterze musisz doładować konto i wtedy będzie można wysyłać premium
    > smsy

    Rety, co za gówno, no przepraszam za wyrażenie.
    Wykopuje dół, wrzucam tam ta kartę sim, zasypuje wapnem i zalewam
    betonem, Playu pier.... się!!!

  • 4. Data: 2010-12-21 14:31:02
    Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>

    > Rety, co za gówno, no przepraszam za wyrażenie.
    > Wykopuje dół, wrzucam tam ta kartę sim, zasypuje wapnem i zalewam betonem,
    > Playu pier.... się!!!

    wiesz co...
    to nie kop glębokiego dołu i nie lej dużej warstwy betonu,
    pujde se odkopię
    i będę kolejnym szczęśliwym uzytkownikiem PLAY,
    tak jak cała moja rodzina, i znajomi...
    i od tej pory żyjemy w spokoju i nie mamy prolemu z komunikacją..
    pozdr.
    Gr

  • 5. Data: 2010-12-21 15:07:17
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak jak cała moja rodzina, i znajomi...
    > i od tej pory żyjemy w spokoju i nie mamy prolemu z komunikacją..

    To sobie żyj w urojonym świecie pleja, gdzie nic nie działa od razu jak
    powinno, wszystko jest blokowane, połączenia do sieci droższe.
    Spalę ten szit palnikiem, żyje sobie z rodziną w sieci Orange, gdzie nie
    wszystko jest piękne, ale jak kupuje kartę to mam do wykorzystania te
    środki i mogę sobie z nimi zrobić co chcę, nawet wysłać na fudancję
    polsatu czy przelać żulowi, wyp.... z plejem

  • 6. Data: 2010-12-21 15:15:22
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał

    > To sobie żyj w urojonym świecie pleja, gdzie nic nie działa od razu jak
    > powinno

    Kolejny frustrat co nie umie poczytac regulaminów i płacze na grupie.

  • 7. Data: 2010-12-21 15:45:43
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał

    > Kolejny frustrat co nie umie poczytac regulaminów i płacze na grupie.

    Jaki regulamin? Kupuję kartę w kiosku, mam podpisywać do tego jakąś
    umowę, wchodzić na strony internetowe, logować się gdzieś, dzwonić po to
    by do cholery skorzystać z podstawowej zwykłej usługi? Kolejny
    nawiedzony obrońca fioletu

  • 8. Data: 2010-12-21 15:50:01
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    > To sobie żyj w urojonym świecie pleja, gdzie nic nie działa od razu jak
    > powinno, wszystko jest blokowane, połączenia do sieci droższe.
    > Spalę ten szit palnikiem, żyje sobie z rodziną w sieci Orange, gdzie nie

    Jesteś zatrudniony w Orange jako internetowy głupek, tfu amplifajer ?
    http://www.orange.pl/kid,4000000150,id,4000436947,ti
    tle,Dobrze-platne-pochwaly,article.html

  • 9. Data: 2010-12-21 15:51:20
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pyton" <p...@o...no> napisał w wiadomości
    >
    > Jesteś zatrudniony w Orange jako internetowy głupek, tfu amplifajer ?
    > http://www.orange.pl/kid,4000000150,id,4000436947,ti
    tle,Dobrze-platne-pochwaly,article.html

    Nie, nie jestem, orendż również bywa irytujący, np spam smsowy, reklamy,
    czy zdarzająca się kiepska jakość połączeń, a Ty liżesz różową
    landrynkę?

  • 10. Data: 2010-12-21 15:54:54
    Od: "pyton" <p...@o...no>

> [...]
    > tak jak cała moja rodzina, i znajomi...
    > i od tej pory żyjemy w spokoju i nie mamy prolemu z komunikacją..

    Za to że napisałeś plej wielkimi literami więcej Ci zapłacą?