  • Data: 2019-04-07 22:05:33
    Temat: Re: Czy istnieje możliwość fotografowania rzeczywistości?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-07 o 11:17, J.F. pisze:

    > Ale wez pilota od TV i poswiec w obiektyw.
    > Widac ? Widac i to jasno.
    > Wiec ten filtr IR taki sobie ....

    Przyznaj, że chcesz mnie zamęczyć swoimi niesprawdzonymi teoriami?
    To, że w Twoim aparacie IR nie jest tłumione, to nie znaczy, że w żadnym.

    https://drive.google.com/file/d/13Fec8c5fYleLNS-WE_L
    UpKkwVqO0Scu7/view?usp=sharing

    To zdjęcie "rozjaśniłem" w Twojej nomenklaturze, aby dało się w ogóle
    zobaczyć, że dioda cokolwiek emituje.

    > Poza tym jak umieszcze swiatlo blisko zegara, to bedzie on dosc dobrze
    > oswietlony.
    > Oko zobaczy tez w wiekszej odleglosci ... ale sa granice.

    Jasne... gdy pojedziesz np. na weekend z żoną do Zakopca, to zegara tego
    nie zobaczysz :-D

    Też.

    --
    Pozdrawiam,