  • 61. Data: 2014-02-06 20:55:38
    Temat: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-06 19:05, ALEX Alpha MR pisze:
> [...]
    ecification#BCS

    > A coś na temat?

    To jest na temat.

  • 62. Data: 2014-02-06 21:02:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 20:55:38 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > To jest na temat.

    Ale ja się nie wypowiadałem w temacie, więc podsyłaj tym co się w temacie
    wypowiedzieli.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 63. Data: 2014-02-06 21:17:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-06 19:12, Marek pisze:

    > Właśnie dlatego napisałem, że poddaję się w dyskusji z Tobą. Artur
    > podsuwa Ci pod nos, to o czym ja starałem się Ci przekazać a Ty nadal
    > nie łapiesz. Sznurka się nie da popchnąć.

    Niezupełnie tak. Podesłałem konkretną informację o ładowaniu przez
    porty USB (Power porty itd.) nie AXEL-owi, tylko dla porządku. Są tam
    też stosowne przypisy do stosowanych standardów. To są tak naprawdę
    kwestie czysto techniczne, a Ty dorabiasz do tego jakąś ideologię.
    Co gorsze - mam dziwne wrażenie, że jakoś w zeszłym roku temat
    rozpoznawałeś i wracasz do tego z lamerskim pytaniem, które można
    uznać za prowokację :>

  • 64. Data: 2014-02-06 21:19:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-06 21:02, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ale ja się nie wypowiadałem w temacie, więc podsyłaj tym co się w temacie
    > wypowiedzieli.

    Cóż, Ty może nie, niemniej podejrzewam że komuś z boku przyda się
    informacja stricte merytoryczna (techniczna), a nie przepychankowa ;)

  • 65. Data: 2014-02-06 21:36:29
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 21:19:34 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Cóż, Ty może nie,

    A już się obawiałem, że i Ty zaczniesz mi wciskać dziecko w brzuch.

    > niemniej podejrzewam że komuś z boku przyda się
    > informacja stricte merytoryczna (techniczna), a nie przepychankowa ;)

    A to bez dwóch zdań :-)

  • 66. Data: 2014-02-06 21:51:21
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-06 20:28, ALEX Alpha MR pisze:

    > Ale tak jakoś niekonsekwentnie szkoda.

    Proponowanie EOT nie jest niegrzecznością. Znów zaczynasz szukać
    problemu i pretekstu do kilometrowej dyskusji o niczym.

    > Siebie może i rozumiesz, ale mnie jakoś nie chcesz. Ja pisałem o tym że
    > ładowarka ładująca prądem >=1A jest ładowarką szybką.

    Ładowarka potencjalnie ładująca prądem >=1A nie jest szybką ładowarką bo
    "gotowość" nie określa szybkość. Ładowarka FIZYCZNIE ładująca urządzenie
    mobilne prądem powiedzmy >=800mA już taką można nazwać. Też pisałem o
    tym i też to do Ciebie nie trafiło, że ta sama ładowarka o wydolności
    tysiąca amperów z urządzeniem mobilnym A może dać maksymalny prąd np.
    400mA a z urządzeniem B np. 1A bo to ZALEŻY od tego czy POINFORMOWAŁA to
    urządzenia, że może dać dużo oraz od tego czy to urządzenie POTRAFI
    zrozumieć ten komunikat. Pomijam fakt pilnowania maksymalnego prądu
    przez interfejs w urządzeniu mobilnym.

    No i nie dotarło do Ciebie, że ja szukam takiej ładowarki, która DAJE
    ZNAĆ telefonowi, że jest wysokoprądowa bo tylko wtedy MOJE wszystkie
    telefony zechcą się szybko ładować. Nie obchodzi mnie czy na niej będzie
    napisane 1A, 2A czy 4A bo to nie ma kompletnie znaczenia jeśli jest
    >=1A. Co też pisałem i też nie dotarło. Nie ma sygnalizacji = nie ma
    szybkiego ładowania = badziewna ładowarka, niezależenie od jej
    potencjalnych możliwości, z których telefon nigdy nie skorzysta bo mu
    nie wolno. Pewnie zaraz wyjedziesz z tekstem, że skoro telefon nie
    potrafi skorzystać z możliwości ładowarki to sam jest do bani i mam se
    kupić Goclever. Wtedy ja powiem, że taki jest standard BC 1.2 a Ty na
    to, że się mylę i tak przez tydzień kolejny.

    > A ja wykazałem na przykładzie nowoczesnego Goclevera, i oczko mniej
    > nowoczesnej Nokii, że tak jest lecz olałeś to, jakbym nic nie powiedział.
    > ATSD Wykazałeś jedynie że NIE ZAWSZE tak jest, a nie że tak nie jest.

    hahaha
    No bo dlaczego miałbym wykazywać, że tak nie jest skoro wiem, że NIE
    ZAWSZE tak jest? Akapit wyżej nawet opisałem dokładnie warunki, w której
    tak może być oraz w których może być zupełnie inaczej. Zrobiłem to we
    wcześniejszych wypowiedziach kilka razy również i wyraźnie to
    podkreśliłem :-D

    I teraz dotarliśmy do tego momentu o jakim wspomniałem powyżej iż
    dyskusja nie ma sensu. Mówię, że coś jest białe, Ty na to, że się mylę
    bo nie wykazałem, że jest czarne. Chory dialog...

    > Bo wątek był o tym jaki prąd daje ładowarka szybka, a nie jak to jest
    > realizowane technicznie.

    No i dotarliśmy do sedna. Załamka. Obróciłeś sens wątku do góry nogami.
    Właśnie te TECHNICZNE ASPEKTY stanowią clue!!! Konkretnie chodzi o to,
    czy ładowarka "wystawia sygnał" urządzeniu podłączonemu. Mam pełno
    ładowarek bez tych "technicznych aspektów" i dużej wydolności prądowej i
    po co mi one? Nie chce mi się poprawiać lutownicą "technicznych
    aspektów" tych ładowarek, choć to banalne i dlatego zapytałem o te
    realizujące "techniczne aspekty" bez konieczności ingerencji.

    > Skoro tak uparcie zaklinałeś rzeczywistość.

    No comment.

    > A skąd wiesz jak to robi Goclever? Używałeś jej kiedykolwiek? Czy tylko tak
    > sobie gdybasz?

    Tak sam napisałeś. Podłączasz i jest cool!, Ładuje pełną parą! Więc
    wszędzie i zawsze musi być cool bo to Goclever! Jak podłączysz do tej
    ładowarki inne urządzenie i nie jest cool, to kup se Goclever! Tak, to
    odbieram.

    > No właśnie. A wydawało mi się że pisząc "ładowarka 850 mA nie jest szybka,
    > jest dziadowska, zaczynasz rozumieć o czym piszę".

    No i znów w kółko muszę powtarzać, że utożsamiłeś moje słowa o fizycznym
    ładowaniu prądem 850mA i ładowarką, która potrafi dać maksymalnie (czyli
    przy zwarciu) 850mA twierdząc, że jestem niekonsekwentny w stosowaniu
    określenia "dziadostwem" nie widząc różnicy między jednym a drugim
    przypadkiem.

    Przypomnę, że nazwałem ładowarkę HTC (sieciową) za świetną bo ładuje
    prądem 850mA HTC Desire HD (choć potrafi i większym inne smatrfony: do
    1A). Z kolei nazwałem "dziadostwem" ładowarkę, która ma wydajność
    zaledwie 850mA (bo sfajczy się po podłączeniu wspomnianego smarfona i
    wielu innych). Nadal trzymam się tej wersji.

    Przez pół dnia czepiałeś się w/w słów i tłumaczenie Tobie co miałem na
    myśli nie przyniosło skutku. Z ostatniego zdania wnioskuję, że uważasz
    iż zrozumiałem coś o czym sam w kółko pisałem. To kolejny powód, dla
    którego zaproponowałem EOT. Czy nie dostrzegasz, że to parodia a nie
    dyskusja? Po co to ciągnąć?

    Marek

  • 67. Data: 2014-02-06 22:04:59
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 21:51:21 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > problemu i pretekstu do kilometrowej dyskusji o niczym.

    > Ładowarka potencjalnie ładująca prądem >=1A nie jest szybką ładowarką bo

    Niestety nie. Szybkość łądowarki oznacza właśnie gotowość do ładowania
    dużym prądem.

  • 68. Data: 2014-02-06 22:09:20
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-06 19:34, dddddddd pisze:

    > kup cokolwiek markowego.

    Mam w szufladzie HTC i Philipsa (samochodowe). Na przerobionym kablu
    dają spory prąd a na normalnym 400mA i to w szczycie. Telefon włącza
    tryb USB. Więc są do bani mimo "firmowości". Parę dni temu kupiłem, za
    poradą jednego z kolegów w tym wątku, ładowarkę TomTom no i ta daje
    czadu. Na zwykłym kablu oczywiście. Telefon wykrywa ładowarkę sieciową i
    czerpie z prądu ile potrzebuje a nie ile mu wolno. Tak więc "firma" nie
    równa się z "ładowarka zawiera sygnalizację". Trzeba trafić na konkretny
    model.

    > Kolega kupił Nokia 1A za <40zł i działa ok, ja
    > kupiłem Samsunga za ok. 50zł (w Mediamarkt więc przepłaciłem, ale
    > potrzebowałem prądu a te gówna po 5zł... ;) - Xperie Z (ciągnącą sporo z
    > nawigacją) ładuje dobrze

    Jeśli chcesz się pobawić, to weź sobie "to gówno", przetnij izolacją
    kabla USB, zewrzyj przewody D+ i D- ze sobą (środkowe piny) i podłącz
    telefon. Okaże się, że masz super wydajną ładowarkę za 5zł :-D
    Oczywiście jeśli jest to ładowarka 0.5A z napisem 1A, to spalisz ją. Być
    może producent nie dał sygnalizacji aby ślady zatrzeć :-)

    Generalnie chodzi o to, że chyba większość producentów (albo to ja mam
    takiego pecha tylko) nie wprowadza takiej zworki informującej telefon
    "bierz ile chcesz".

    I też jako ciekawostkę powiem, że mam Samsunga ale sieciową i daje na
    pół gwizdka. Tak więc telefon Galaxy s3 ładuję ładowarką HTC bo jest 2x
    szybciej.

    Marek

  • 69. Data: 2014-02-06 22:24:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-06 21:36, ALEX Alpha MR pisze:
    > Dnia Thu, 06 Feb 2014 21:19:34 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > A już się obawiałem, że i Ty zaczniesz mi wciskać dziecko w brzuch.

    Bądź spokojny ;) Ja jestem aż do bólu konkretny i często dość
    drobiazgowy. Tak w zakresie technicznym jak i prawnym. Logicznym też ;)
    Nie wnikałem szczegółowo w to co pisaliście, podesłałem materiał który
    te kwestie wyjaśnia.

  • 70. Data: 2014-02-06 22:32:01
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 06 Feb 2014 22:24:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > drobiazgowy. Tak w zakresie technicznym jak i prawnym. Logicznym też ;)
    > Nie wnikałem szczegółowo w to co pisaliście, podesłałem materiał który

    Szkoda. Skoro jesteś aż do bólu konkretny i drobiazgowy, to mógłbyś
    skonkretyzować cóż to jest szybka ładowarka ;-)