  • 81. Data: 2014-02-09 19:08:26
    Temat: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-08 18:36, Artur Maśląg pisze:

    P.S.

    > Przed "chwilą" czytałem:
    > "
    > Na koniec dodam, że dostałem kilka propozycji, kupiłem, zadziałało,
    > podziękowałem autorowi więc cel osiągnięty.
    > "

    Widocznie mylnie założyłem, że każdy się domyśli iż nie kupiłem
    wszystkich ładowarek jakie mi zaproponowano lecz wybrałem jedną :-D

    > Pozostanę przy tym co napisałem - możesz również uzupełnić listę
    > o takie ładowarki, które warunków nie spełniają.

    Małe wtrącenie - tu nie pozostajesz przy tym co napisałeś lecz wręcz
    przeciwnie - piszesz coś zupełnie odwrotnego. Zacytuję Twoje słowa:

    "Myślę, że dobrze by było ewentualnie przedstawić w jednym postingu
    listę ładowarek, które spełniają te wymagania"

    W bieżącej wypowiedzi prosisz o listę ładowarek, które NIE spełniają
    wymogów. :-D

    Marek