eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy istnieją ładowarki samochodowe 1A? › Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad
    .highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 06 Feb 2014 21:19:34 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy istnieją ładowarki samochodowe 1A?
    References: <lcigds$me6$1@node1.news.atman.pl>
    <17g3jo9i64aw0.1h72jgd036g4m$.dlg@40tude.net>
    <14x66q58wcjz1.1p9ztqgd2xh5l$.dlg@40tude.net>
    <52ee951a$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lcmb44$rj0$1@node1.news.atman.pl>
    <x7nvnedl6lhz$.yafnpjphv7w2.dlg@40tude.net>
    <lco9fu$sf9$1@node1.news.atman.pl>
    <r...@4...net>
    <lcokf7$9qe$1@node1.news.atman.pl>
    <2ltf5hrxzkf1$.1ned6blusgyv3.dlg@40tude.net>
    <lcp28g$p8s$1@node1.news.atman.pl>
    <tkjswlvg5qd3$.zan7eil29fgr.dlg@40tude.net>
    <lcrecu$v17$1@node2.news.atman.pl>
    <ielv6tmautsj.k53efjp5w5zu$.dlg@40tude.net>
    <lcrk9k$hk5$1@node1.news.atman.pl>
    <1mnl8qrkcy0y2.1upzz4500a40u$.dlg@40tude.net>
    <ld0780$c7r$1@node1.news.atman.pl>
    <1thncasf3ljix$.1a34uaqd4d77d$.dlg@40tude.net>
    <52f3b4aa$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <x0i5ndqkg4vk.6xr24az2lirm$.dlg@40tude.net>
    <52f3e8f4$0$2145$65785112@news.neostrada.pl>
    <g2n8zqfpgwp7$.1jxz7snz408k.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <g2n8zqfpgwp7$.1jxz7snz408k.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <52f3ee90$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1391718032 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2360 109.241.238.172:60073
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2790
    X-Received-Body-CRC: 3102843699
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1053640
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-02-06 21:02, ALEX Alpha MR pisze:
    > Dnia Thu, 06 Feb 2014 20:55:38 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    >
    >>>>> A ja Ci trzeci raz próbuję wytłumaczyc, że szybka zawsze będzie szybka,
    >>>>> niezależnie co podepniesz i jaki prąd da.
    >>>>
    >>>> http://en.wikipedia.org/wiki/USB_Battery_Charging_Sp
    ecification#BCS
    >>>>
    >>>> Opisane jest w dość prosty sposób, jaką metoda następuje 'negocjacja'
    >>>> parametrów ładowania. Kolejna kwestia to oczywiście pomiar spadku
    >>>> napięcia ładowania i obniżenie prądu ładowania przez logikę telefonu,
    >>>> by nie 'zjarać' ładowarki.
    >>>
    >>> A coś na temat?
    >>
    >> To jest na temat.
    >
    > Ale ja się nie wypowiadałem w temacie, więc podsyłaj tym co się w temacie
    > wypowiedzieli.

    Cóż, Ty może nie, niemniej podejrzewam że komuś z boku przyda się
    informacja stricte merytoryczna (techniczna), a nie przepychankowa ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: