  • Data: 2013-01-09 14:59:08
    Temat: Re: Czy dobrze rozumiem?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 09 Jan 2013 12:03:49 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Wed, 09 Jan 2013 11:38:14 +0100, Jacek

    > To prawda. Z drugiej jednak strony nie zaczną zdejmować ograniczeń
    > dopóki ludzie się nie opanują. Jedyną możliwością żeby ukatrupić
    > bezsensowne ograniczenia i FR jest rozpoczęcie przestrzegania obecnych
    > przepisów. Wszak prawo powstało dla ludzi (bo nie posiadali
    > odpowiedniego instynktu samozachowawczego) a nie na odwrót.

    dawno takiego bezsensownego bełkotu nie czytałem.
    Po pierwsze ograniczenia nie są stawiane sensownie
    po drugie one nie maja być takie, żeby slepy dziadek na łysch oponach bez
    zawieszenia przejechał w kazdych warunkach bezpiecznie
    po trzecie to kierowca jest odpowiedzialny za bezpieczną prędkość co
    oznacza, ze IMHO ograniczenia powinny zostać w ogóle zdjete
    po czwarte przestrzeganie obecnych bezsensownych ograniczeń nie ma
    zadnego zwiazku z FR

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?