  • Data: 2010-12-20 16:23:21
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Gru, 10:01, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > U ytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisa w wiadomo ci news:

    > Nie widzia em przypadku, eby przez ca y rok kto sta w tym samym miejscu,
    > wi c nie b d teoretyzowa .
    > Obstawiam, e takie twierdzenie, to zwyk a bujda.

    No to malo w zyciu widziales.
    Na tym mozna by skonczyc bo nie zrozumiesz z czym sie spierasz.

    > Chwalebne.
    > Tyle e na tym jego udzia si zako czy .
    > Je li chce i dalej, to powinien przekona s siad w do wsp lnego dbania o
    > t przestrze .

    No i probowal. Sasiad okazal sie burakiem. Sam nic nie zrobil dla
    wspolnej sprawy, skorzystal z czyjejs roboty.
    Buractwo wzorcowe.

    > Nie zosta o zaw aszczone, bo nigdy nie by o uw aszczone.
    > Pomachanie opat w czynie spo ecznym nie daje ADNYCH praw.

    Tutaj ponownie pokazujesz ze nie rozumiesz o czym piszesz. Nikt tu nie
    twierdzi ze odsniezenie daje jakies prawa.
    Wbijamy ci do glowy ze zeby zyc w zgodzie z innymi nie nalezy byc
    pasozytem.

    > I problem le y w tym e BEZPODSTAWNIE chcia a co zyska .

    Nie chcial zyskac. Mial to juz od zawsze. Zadbal o przestrzen ktora i
    tak zajmowal od dluzszego czasu.

    > Znam.
    > Takich co to uzurpuj sobie prawa do czego czego nie nabyli spotykam do
    > cz sto.

    Nie znasz, sam przyznales ze zajmowanie tych samych miejsc od dlugiego
    czasu jest ci obce.

    > Ka de miejsce kt re nie nale y do Ciebie, lub nie wykupi e prawa
    > wy czno ci w jakim abonamencie jest w 100% przechodnie.

    Podziwiam twoj upor w przekonywaniu mnie ze to co doswiadczam jest
    nieistniejace. Zadziwiajace. Moze kiedys dotrze do ciebie ze takie
    sytuacje sie zdazaja.

    > Nie s osobiste, je li nie zosta spe niony aden warunek o kt rym pisa em
    > powy ej.
    > To we bie uzurpatora co si pomiesza o i pr buje swoje schizy przeku w
    > prawa.
    > Nie da si .

    Alez sa. Stan faktyczny jest taki ze samochody zawsze stoja w tych
    samych miejscach. Jesli takiego czegos nie doswiadczyles to po prostu
    nie zabieraj glosu o czyms czego nie ogarniasz.