    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy Was te&#191; irytuje....
    Date: Sun, 19 Dec 2010 02:10:40 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > A po ch* maja placic za odsniezanie ? Bo wam sie nie chcialo zimowek
    > kupic ? :-P  Oni wyjezdzaja, albo widac nie maja potrzeby :-P

    > No wlasnie kogutku - ty stary mieszczuch, a jakos po komuszemu
    > myslisz. Narzekasz, narzekasz, zamiast zadac sobie podstawowe pytanie:

    > Kto ustala zakres obowiazkow dozorcy ?

    > No coz, ubiegloroczne doswiadczenia wroclawskie mowia ze to nie takie
    > proste. Trzeba zaczac od gory - czyli od prezydenta. Niestety ten co
    > jest bardzo sie obywaelom podoba :-(
    >
    > J.

    Własnie dlatego ze od wielu pokolen miastowy to w genach mam pewne zachowania
    wpisane. Jak nie potrafie czegos zrobic albo mi sie nie chce to za to chce
    zaplacic. Bo wiem ze w pewnym momenie pieniadze do mnie wroca. I nagle
    konfrontuje sie 10 miastowych z trzema wiesniakami. Nie wazne ze w drugim
    pokoleniu. Sloma z butow zaczyna sie wykruszac powyzej 4 pokolenia. To nie o
    zakres obowiazkow idzie. Komuna rozpaprala wiesniakow. Przed wojna jak taki
    dojechal do miasta to konduktoroi w tramwaju czapokwal. Jak sie mial podpisac to
    nie potrafil krzyzyka postawic. A po wojnie jak tzreba bylo glupich i silnych do
    pracy w miastach to jak pszczoly do miodu sie garneli. Nawet nowa klasa
    spoleczna powstala chlopo-robotnik. Wladza zeby ich zatrzymac mieszkania im
    darmo dawala. Oczywiscie ktos za to placil. Ich dzieci na studia mialy
    latwiejsze wejscie. Czytac i pisac ich nauczyla. Przeswietlenia pluc i reperacje
    zebow darmo mieli. To sie przywyczaili ze wszystko jest darmo i sie nalezy. To
    jak tamto sie nalezalo darmo to i w zakresie obowiazkow dozorcy powinno byc zeby
    im snieg uprzatnal. A nigdy w miastach takiego prawa nie bylo zeby na podworkach
    snieg uprzatac zeby samochodem mozna bylo wyjechac. To jak dozorca nie uprzatnie
    to postawi taki syn parobka na miejscu ktore ktos uprzatnal. Bo mu sie to
    nalezy. Tutaj tez sie sciraja dwa obozy. Miastowi mowia ze jak chcesz postawic
    to odsniez sobie. Jak kazdy odsniezy jedno miejsce to wszyscy beda mieli
    odsniezone. A wiejskie chamstwo sie buldoczy ze postawienie na odsniezonym im
    sie nalezy. I nie wazne kto odsniezy. Ma byc miejsce bez sniegu bo jak chodza to
    na bialym wypadajaca slome z butow widac.