  • Data: 2010-12-18 22:21:31
    Temat: Re: Czy Was te¿ irytuje....
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message
    news:0edf.0000037e.4d0c3291@newsgate.onet.pl...
    > Ale jak by mu kazdy dal dyche ( 14 samochodow) to by zrobil
    > zeby przez miesiac nie bylo problemu z parkowaniem
    > albo wyjechaniem z podworka. Oczywiscie sprawa nie do zalatwienia
    > bo ci z konca podworka chca dac ale ci co maja blisko do bramy nie
    > chca. Kur... jego mac. To takie proste. Kazdy daje dyche i mamy
    > posprzatane. To nie. zawsze sie musi z trzech debli znalezc. I zeby
    > ci co nie chca dac jezdzili najgorszymi samochodami. To bym zrozumial
    > ze biedni. Ale to takie cioly co od niedawna w miescie mieszkaja
    > i mysla ze im sie wszystko nalezy darmo.

    Ale oni mają rację! Czemu Ci co mniej potrzebują mają płacić
    tyle samo co Ci co więcej potrzebują? Skoro sprawa rozchodzi
    się o 14 samochodów, po 10zł każdy, to znaczy mamy 140zł
    do rozdziału między sąsiadów. Zamiast każdy po 10zł można
    zrobić tak, że Ci blisko bramy płacić mają 5zł, w środku 10zł
    a Ci na samym końcu po 15zł i myślę że się dogadałbyś OK...