  • 11. Data: 2009-06-10 07:18:31
    Temat: Re: Czy Kazimierz Dolny nad Wisłą jest ciągle piękny?
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    j...@u...at pisze:

    > to jednak podnosi jakosc zycia duchowego czyli nie ma sie co oburzac
    > - w sumie cos b pozytywnego.

    Pełna zgoda

    > na ogol pozostalym sa one obojetne , a dla kolegow po kamerze zawsze
    > beznadziejne.

    Dla mnie nie są beznadziejne. Tyle tylko, że moim zdaniem trudniej
    pokazać piękno potencjalnie brzydkich miejsc niż odwrotnie.
    Ale duży plus dla autora za poszukiwania, bo widokówkę prawie każdy
    potrafi zrobić, albo w kiosku kupić :-)

    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 12. Data: 2009-06-10 08:18:08
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    Niezależnie od tezy i sposobu przerysowania jej na zdjęciach ... sama
    technika ... ja uważam, że to jest nadal urokliwe miejsce.
    A czy jest jego zrozumienie ... hm ... najlepsza poradą byłaby kontra
    fotograficzna jako konstruktywna dyskusja. Ja taka niebawem dam ...
    nie próbowałem na siłę udowodnić.

    Piotr

  • 13. Data: 2009-06-11 16:23:36
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > to zrobić trochę bardziej cywilizowanie, mniej nachalnie, ale Polska i tak
    > jest okropnie zeszpecona budownictwem ostatnich 60 lat.

    zgadza sie, przed 60 latami sie nie budowalo, to i nie szpecilo
    Bieda i zacofanie cywilizacyjne troszeczke zaklocalo estetow wrazliwosc...

  • 14. Data: 2009-06-11 17:31:22
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "janek" napisał

    > zgadza sie, przed 60 latami sie nie budowalo, to i nie szpecilo
    > Bieda i zacofanie cywilizacyjne troszeczke zaklocalo estetow wrazliwosc...

    Przed 60 laty się usuwało gruzy i odbudowywało. Potem poleciało - brak
    pieniędzy i komunistyczna siermiężność zrobiły swoje.

    adam

  • 15. Data: 2009-06-12 11:30:23
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    brak
    > pieniędzy i komunistyczna siermiężność zrobiły swoje.
    >
    > adam

    ... i to ogromna potrzeba zakupu koguta na rynku ...

  • 16. Data: 2009-06-12 20:26:05
    Od: Jerz <jerzybrzuch_malpa@gmail_kropka_._usun_smieci_.com>

    PiotrBanachowicz.com chwyciwszy klawiaturę napisał(a):
    > A dla leniwych http://www.piotrbanachowicz.com/thumbnails.php?album
    =37

    Coś Ci się z kolorami spierniczyło. Może coś z balansem bieli w trybie
    "user" przekombinowałeś?

    Jerzy

  • 17. Data: 2009-06-15 08:56:41
    Od: "PiotrBanachowicz.com" <b...@g...com>

    On 12 Cze, 22:26, Jerz
    <jerzybrzuch_malpa@gmail_kropka_._usun_smieci_.com> wrote:

    > Coś Ci się z kolorami spierniczyło. Może coś z balansem bieli w trybie
    > "user" przekombinowałeś?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jerzy

    Czyli, że jest niezgodnie z zasadami?

  • 18. Data: 2009-06-17 13:44:46
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > piękno potencjalnie brzydkich miejsc niż odwrotnie.
    > Ale duży plus dla autora za poszukiwania, bo widokówkę prawie każdy

    Tak myślis ze prawie każdy? tak samo prawie każdy moze sfotografowac sracz
    pokazujac "brzydote".

  • 19. Data: 2009-06-17 13:46:54
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > Glownie dlatego ze staram sie tam jezdzic glownie wczesna wiosna lub pozna
    > jasienia.
    > Dzieki temu omijam dzikie tlumy szukajace jaskini smoka czy tych
    > tezni......
    >
    > Proponuje tez wycieczke (piesza) w promieniu 10km wokol Kazimierza.
    > tam jeszcze conieco zostalo nienaruszone - choc wiekszosc gruntow juz
    > wyprzedana.
    >
    > MCDonald w kamieniolomach upadl - czy jednak?
    >
    > PS. poczytajcie oficjallebsajt i skonfrontujcie z Kazimierzanami.
    > Sa tak rozzaleni ze chetnie sie dziela informacjami co tam naprawde sie

    Byłem w Kazimierzu dwa razy, drugi raz już tylko 1 godzine, pojechałem dalej
    w góry swiętokrzyskie.
    Kazimierz jest strasznie nudny i przereklamowany. Jedyne co go reklamowało
    to betanki;)

  • 20. Data: 2009-06-18 09:36:35
    Od: "CZN" <c...@w...pl>

    > Kazimierz jest strasznie nudny i przereklamowany.

    przereklamowany - tak.
    nudny? - wtedy jest piekny. lubie sie tak nudzic.

    pozdrawiam
    cezane