  • Data: 2016-01-18 16:56:47
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    > Jak już kiedyś pisałem, kupiłem kiedyś do garażu lampę "Made in Poland".
    > Wkrótce potem kupiłem kolejną, ale tym razem ten napis ostrzegawczy
    > wziąłem pod rozwagę z całą powagą i kupiłem madeinchinę. Znacznie tańszą
    > i znacznie lepszą.

    > Ja zazwyczaj pytam, że skoro dostrzegł niszę rynkową, to czemu sam nie
    > spróbuje w nią wejść, otwierając polskie przedsiębiorstwo... Reakcje
    > bywają zabawne...

    Też czasem o to pytam. Ale ci od biadolenia przeważnie nie rozumują
    w kategoriach nieustannego szukania nisz i ciągłego doskonalenia.
    Oni by chieli, by było jak daweniej. A przynajmniej tak im się wydaje.
    Więc biadolą jak to kiedyś w Łodzi na każdym rogu była fabryka
    włókiennicza, a teraz nie ma ani jednej, bo je spisek żydomasoński
    wykończył. Wtedy trzeba pytać, czy jeden z drugim chciałby, aby jego
    żona, córka lub piękna kochanka stała całymi dniami przy krośnie
    albo maszynie przędzalniczej. Ona nie chciałaby (obojętnie co oni na
    ten temat sądzą).

    Jarek

    --
    A gdybym był młotkowym,