  • Data: 2016-01-18 19:34:51
    Temat: Re: Czy Diora faktycznie była taka dobra?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale telewizora czy magnetowidu sie tak szybko nie zrobi.
    > Chyba, ze sie kupi gotowa linie, albo znajdzie sie zagraniczny
    > inwestor, ktory ja postawi/przeniesie.
    > Goldstar/LG ma tradycje siegajace 1958 roku.

    W 1958 roku nie było magnetowidów. Takie rzeczy trzeba robić szybko,
    inaczej się nie da. W przypadku Korei inwestorem był rząd, który
    niemalże siłą zmuszał wybrane firmy do rozwoju w kierunku nowoczesnych
    technologii.

    > Tylko jak mozna wyczytac - KIA robi samochody od 1962. No - ciezarowki,
    > bo osobowe to od 1974. Na licencji Mazdy. To tylko u nas bylo cicho
    > o jakiejs egzotycznej marce i to w dodatku z niewlasciwego ustroju.

    Wyczytać teraz można, ale nikt wtedy tych ciężarówek w Europie nie widział.
    Syreny robiliśmy już pod koniec lat pięćdziesiątych, ale też dla świata
    był to fakt bez znaczenia. Australijski Holden jest na miejscu bardzo
    popularną marką, ale tylko na miejscu. Koreańczycy sobie postanowili, że
    "od tego momentu będziemy światowi" -- a oni jak sobie postanowią, to...

    > Nie uzywalem - ale dzwiekowiec chyba powinien miec mozliwosc
    > sprawdzenia jak sie nagrywa ?

    Nagrę SN aktor nosił w kieszeni, gdy kamerzysta zdejmował go w plenerze
    długim obiektywem.

    --
    Jarek