-
Data: 2014-10-09 01:07:55
Temat: Re: Czujniki ciśnienia w oponie
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu czwartek, 9 października 2014 00:06:42 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
> W dniu środa, 8 października 2014 23:04:04 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
>
>
>
> > > bo regularnie sprawdzam ci�nienie w oponach,
>
> >
>
> >
>
> >
>
> > W czasie jazdy?
>
>
>
>
>
> Rzut oka na opony i wiem, czy jest w miarę OK. A średnio raz na 2-3 tygodnie
sprawdzam na stacji kompresorem. Dodatkowo w schowku mam miernik ciśnienia i mogę
sobie sprawdzić w dowolnej chwili. Akurat ciśnienia w oponach nie mam potrzeby
monitorować online, a większy ubytek jestem mogę zauważyć gołym okiem (mam niski
profil).
>
> Ale rozumiem, że ktoś odczuwa potrzebę posiadania takiej opcji w aucie(nie
twierdzę, że nie jest wygodna/pomocna), tylko po co mus dla wszystkich?
Może dlatego chcą ze zbyt niskie ciśnienie w kołach powoduje spore zwiększenie
zużycia paliwa. W przeliczeniu na ilość samochodów w Europie oszczędności mogą być
bardzo duże. W Europie pomimo że w tej chwili ceny są w miarę stabilne to ze względu
na głównego dostawcę paliw jakim jest Rosja cały czas jest jakiś kryzys paliwowy.
Rząd Niemiec w przeciwieństwie do polskiego dobrze wie ze jak Rosjanie zbudują
rurociągi do Chin to Europa może stracić priorytet w dostawach nie przerobionej ropy.
Rosjanie cały czas modernizują swój przemysł paliw płynnych. Priorytetem dla nich
jest sprzedaż produktów a nie surowców. Jak straszyli zakręceniem kurka przez Rosję
to się trochę zdoktoryzowałem z rosyjskiego przemysłu naftowego. Wychodzi że sankcje
jakie zostały nałożone na przemysł naftowy w Rosji mają opóźnić moment w którym Rosja
przestanie eksportować surową ropę. Rosja ma duży potencjał w przerobie ropy. Połowę
wydobycia przeznacza na własne potrzeby. Czyli przerabia na paliwa. Jak mają taki
potencjał to już niedługo mogą zaproponować sprzedaż paliw a nie ropy. Na razie
trochę ich ogranicza to że nie mają dostatecznej ilości instalacji do produkcji
nowoczesnych paliw a E78 w ilościach hurtowych nikt na zachodzie nie kupi. To samo z
paliwami do nowoczesnych silników wysokoprężnych.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.14 04:23 __Maciek
- 11.10.14 08:56 depros
- 11.10.14 09:20 Irokez
- 11.10.14 11:12 Przemek
- 11.10.14 12:59 Budzik
- 11.10.14 13:41 Gotfryd Smolik news
- 11.10.14 17:56 dddddddd
- 11.10.14 18:43 megrimsES
- 11.10.14 19:27 megrimsES
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-30 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-12-30 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=