eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy
    ktoś zainstalował ?
    Date: Mon, 18 Sep 2023 06:12:19 +0100

    On 16/09/2023 20:24, a a wrote:

    > Dzięki
    >
    > Ale jak i co to mierzy, gdy wentyl jest szczelny ?

    naciska na 'dzyndzelek' więc mierzy ciśnienie

    > Czy trzeba wentyl wykrecić, aby czujnik go wcisnął i ciśnienie doszło do czujnika ?

    nie

    > No i jak sparować, bo menu obslugiwane jest przez 3 przyciski, a instrukcja to 4
    kartki drobnym druczkiem, nieczytelne.

    poszukaj instrukcji w internecie, jak nie znajdziesz to poszukam swojej

    > Nakręciłem na wentyle, zgodnie z opisem 4 czujniki i nic, zero, zero, zero, zero
    > i żadnej temperatury.

    bo najpierw musisz sparować czujniki z wyświetlaczem. Czujniki możesz
    użyć z innego zestawu, wystarczy je dodać do swojego wyświetlacza
    (dodaje się wszystkie po kolei, nie ma opcji wymiany jednego - procedurę
    trzeba powtórzyć dla wszystkich

    > Komputerek ma czujnik ruchu, solar i się wyłącza na postoju.

    ja mam mały bez solara, wtykany do gniazda zapalniczki

    > A co do dobrych czujników to kupić felgi z zamontowanymi czujnikami,
    > bo w internecie są setki czujników używanych i tanich, ale nie wiem, czy da się
    prosto wymienić wentyl na czujnik i będzie to szczelne.

    > Pytaj gumiarza.
    >
    > Zapytam na zlomie, czy mają pelne koła z czujnikami i po ile.

    czujniki mogę kupić nowe, ale nie mam do nich odbiornika

    > A jak będą czujniki, jako nadajniki i znana częstotliwość i protokół to
    odbiornikiem może być SDR

    Lukasz