eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
  • Data: 2023-09-21 00:39:36
    Temat: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 20 September 2023 at 21:20:20 UTC+2, a a wrote:
> [...]
    zobaczyc cokolwiek innego niz 4 x 0.00

    transmisję danych i protokół zaczął ją analizować.

    mogą znaleźć inne zastosowanie.

    > Ustawialem wszystko z godzinę
    > Menu 1, 2, 3, 4
    > trywialne
    > ale menu 5
    > nie wiadomo o co chodzi, bo skaczą i przestawiaja sie koła, przód, tył, na skos
    > o co chodzi nie wiadomo, bo instrukcja zagmatwana
    >
    > a już menu 6, to nie wiadomo co wyświetla bo są same skróty
    >
    > i jak się zatwierdzi to znów jest 4 x 0.00
    > i temperatura 4 x 00.0
    >
    > Raz mi pokazało, że opon może być 5

    Podmenu 5
    cos tam się ustawia, klika, ma to byc parowanie, ale czego z czym

    Potem podmenu 6 i juz nic nie wiadomo
    skróty, chrabąszcze

    i znów 4 x 0.00
    i temperatura r x 00.0

    Czy komus się udalo sparować te diabelskie czujniki tym komputerze z menu sprzed 30
    lat ?

    Może trzeba bardziej wykręcić te wentyle, aby czujnik je wcisnął ?

    Ale temperaturę powinien mierzyć bez czujnikowania, a nie mierzy

    help help help

    HELP HELP HELP